توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  کمپین های بازاریابی خیرخواهانه و تمایل به خرید مشتری: با نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت با pdf دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کمپین های بازاریابی خیرخواهانه و تمایل به خرید مشتری: با نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت با pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کمپین های بازاریابی خیرخواهانه و تمایل به خرید مشتری: با نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت با pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کمپین های بازاریابی خیرخواهانه و تمایل به خرید مشتری: با نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت با pdf :






تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به دنبال بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه برتمایل به خرید مشتری، با توجه به نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل مصرف کنندگان چای دم نوش در شهرقم است که داده های مورد نیاز برای انجام پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در مناطق 6 گانه شهرقم از میان 348 نفر از مصرف کنندگان به دست آمده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل همبستگی و الگویابی معادلات ساختاری و با کمک نرم افزار AMOS18 انجام شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد: (1) فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه بر آگاهی از برند تاثیر مثبت و معناداری دارند (2) آگاهی از برند بر تمایل به خرید مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد (3) فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه بر تصویر شرکت تاثیر مثبت و معناداری دارند (4) تصویر شرکت بر تمایل به خرید مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد(5) آگاهی از برند و تصویر شرکت در رابطه فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه و تمایل به خرید مشتری نقش میانجی دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky