مقاله شناسایی عوامل بحرانی موثر در موفقیت گزینش مدلهای کسب و کار الکترونیک با استفاده از تجزیه و تحلیل عاملی در word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل بحرانی موثر در موفقیت گزینش مدلهای کسب و کار الکترونیک با استفاده از تجزیه و تحلیل عاملی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل بحرانی موثر در موفقیت گزینش مدلهای کسب و کار الکترونیک با استفاده از تجزیه و تحلیل عاملی در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:21
چکیده:
برای ورود به دنیای کسب و کار الکترونیک ضروری است که مدل کسب و کار الکترونیک سازمان به طور شفاف تصریح شود . مدل کسب و کار الکترونیک منطق شرکت را جهت کسب درآمد بیان می کند . شرکتها با دامنه وسیعی از مدلهای کسب و کار الکترونیک مواجـه هـستند . هدف از این تحقیق ، شناسایی عوامل بحرانی موثر در گزینش مدلهای کسب و کار الکترونیک در شرکتهای ایرانی با استفاده از آزمون هـای آماری پارامتریک و ناپارامتریک است . به منظور نیل به این هدف ، 20 عامل پ یشنهادی موثر د ر گزینش مدلهای کسب و کار الکترونیک بـا لحاظ نمودن شرایط بومی کشور با توز یع و تحل یل پرسشنامه مورد ارز یابی قرار گرفتند . سپس پس از تائید شایستگی داده های اولیـه جهـت انجام تحلیل عاملی ، با استفاده از روش تحلیل مولفه های اصلی کایزر ، 7 عامل بحرانی استخراج گردیدنـد . در ادامـه بـا اسـتفاده از تحلیـل رگرسیون چند متغیره، افزایش درآمد شرکت ناش ی از گزینش مدل کسب و کار الکترونیک مناسب به عنـوان متغیـر وابـسته توسـط عوامـل بحرانی استخراج شد فوق، برآورد گردید که نتایج نشان دهنده اعتبار و برازش خوب مدل رگرسیونی می باشد . بر این اسـاس میـزان کنتـرل اقتصادی، اندازه شرکت، استراتژی، سیاست ها و اهداف کسب و کار، میزان یکپارچگی ارزش، ماهیت کسب و کار، عوامل محیطی و نوآوری داخلی عوامل بحرانی موثر در گزینش مدل کسب و کار الکترونیک مناسب و متعاقبا افزایش درآمد حاصل از کسب و کار الکترونیک هستند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0