توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  چگونگی تبلیغات در اینترنت در فایل ورد (word) دارای 83 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونگی تبلیغات در اینترنت در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه

برای یكبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید كه آنها به دنبالش می گشتند .
- ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای كلاسیك دارند؟
ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت كلاسیك دارند؟‌آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است كه در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شماره 32 ماهنامه علمی - تخصصی انجمن روابط عمومی مهر و آبان 1383 منتشر شده است. هر چند سطح گفتگو در این مصاحبه از مقالاتی كه معمولا در “نگاه حرفه ای ” منتشر می شود “عمومی” تر است، ولی نگاه آن به “تصویر بزرگتری” كه تجارب الكترونیك در دل آن قرار دارد می تواند جالب توجه باشد. دو طرف این مصاحبه تلاش زیادی كردند تا مسایل به ساده ترین و قابل فهم ترین وجه ممكن برای عموم متخصصینی كه لزوماً چیزی از آی.تی نمی دانند تشریح شود. كاری در انتهای كار روشن شد بسیار دشوارتر از آن چیزیست كه به نظر می آید.
تبلیغات ترویج محصولات ، خدمات،‌ مؤسسات و ایده ها در برابر پرداخت پول توسط یك پشتیبان مشخص است. تجار، تبلیغات را بخشی از استراتژی ترویج خود می بینند. تبلیغات الكترونیك زیر مجموعه ای از تبلیغات است كه به فعالیت های بنگاه تجاری در قلمرو تجاربت الكترونیك می پردازد اما عوامل موفقیت در قلمرو تجارت الكترونیك چه هستند؟ آیا تجارب الكترونیك با تجارب سنتی تفاوت ذاتی دارد؟ آیا ابزارهای سنتی تبلیغات می توان وارد این بخش از بازار شد؟ پاسخ این سؤالات را از كسرا یوسفی ،‌مدیر هنری یك استودیوی طراحی كه به مشتریان خود خدمات تبلیغات الكترونیك ارائه می دهد می شنویم.
از تجارب سنتی تا تجارب الكترونیك
- هر بحثی راجع به تبلیغات در ابتدا به عامل محرك آن، یعنی تجارب باز می گردد. پس اولین سؤالم را اینگونه آغاز می كنم ، آیا تجارب الكترونیك قواعدی متفاوت با تجارت سنتی دارد و به این ترتیب آیا اصولاً پدیده ای به نام تبلیغات اینترنتی وجود دارد؟
اصول تجارت الكترونیك در بنیان فرق چندانی با تجارت سنتی ندارد. به عبارت دیگر تنها یك نوع تجارت وجود دارد: تجارت موفق، به همین ترتیب تبلیغات در اینترنت شباهت زیادی با تبلیغات در سایر رسانه ها دارد. با این تفاوت كه چند عامل كلیدی در آب وجود دارد كه در سایر رسانه ها یا موجود نیست یا چنین توانایی شگفتی ندارد:‌محتوا، جوامع، تجارت،‌خدمات به مشتری و محلی سازی. حال هر كدام از این  را در بستر جدید خود معنی می كنم. محتوا - Content - توانایی ارایه محتوای به روز شده دقیق، با صرف هزینه و زمان كمتر می باشد. جوامع Community توانایی ایجاد جوامع الكترونیك برای جذب گروههای خاص و تبادل تجربیات ، تجارت commerce امكان تجارت الكترونیك خدمات به مشترك costumer care امكانات ارزان و سریع برای ارایه خدمات بهتر و دقیق تر به مشترك می باشد. محلی سازی customiztion امكان محلی سازی محصول با خدمات مطابق نیاز و سلیقه مشترك.
از تبلیغات به برند
- هنگامی كه ما از تبلیغات در اینترنت سخن می گوییم،‌دقیقاً چه عامل یا عواملی را به جلو می بریم تا به اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود برسیم؟

 

منابع و مآخذ
1) ماهنامه تخصصی دانش تبلیغات . شماره های 3 ، 4 ، 5 ،‌6
2) روزنامه همشهری - بخش های انفورماتیك و اجتماعی
3) روزنامه جام جم - بخشهای اجتماعی و علمی
4) روزنامه دیلی استار
5) خبرگزاری فرانسه
6) ماهنامه علمی - تخصصی انجمن روابط عمومی - مهر و آبان 83
7) راهنمای مجلات ، راهنمای جامع آگهی دهندگان، آژانسهای تبلیغاتی و بازاریان مجلات مصرفی - ناشر MDA - آمریكا 2003 و 2002 .
8) سایت اینترنتی پریشن دیزاین www.persiandesign.com
9) سایت اینترنتی www.magazine.org

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky