توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فلسفه حجاب: چرا باید حجاب داشته باشیم. در فایل ورد (word) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فلسفه حجاب: چرا باید حجاب داشته باشیم. در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فلسفه حجاب: چرا باید حجاب داشته باشیم. در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فلسفه حجاب: چرا باید حجاب داشته باشیم. در فایل ورد (word) :

فلسفه حجاب: چرا باید حجاب داشته باشیم.

بسم الله الرحمان الرحیم
فلسفه حجاب: چرا باید حجاب داشته باشیم.
همان طور كه می دانید بخاطر زیبایی كه خداوند در زنان قرار داده است زن باید در راه رفتن- سخن گفتن، نگاه كردن خود دقت كند زیرا همین نگاههای به ظاهر ساده مرد به زن یا متقابلا زن به مرد باعث حوادث ناگواری می شود. به عنوان مثال در سال 1962 در نیویورك بر اثر چشم چرانی 2766 تصادف اتومبیل رخ داد در اثر چشم چرانی 60 در صد از ازدواجها مبدل به طلاق و جدایی و 5000 پرونده به نزاع و قتل بسته شد در ایران خودمان نظیر این مسئله وجود دارد كه فقط به خاطر عدم رعایت حجاب كه اگر زن رعایت كن چنین اتفاقاتی هرگز رخ نخواهد داد. علت بالا رفتن طلاق و قتل فقط بخاطر عدم رعایت حجاب از سوی زنان ودختران ما می باشد.

علل وجوب حجاب:
پوشش اسلامی و حفظ نسل از خطر سقوط:
اگر زنان حجاب نداشته باشند باعث بوجود آمدن روابط نامشروع و آلوده شدن نسل و كورتاژ و سقط جنین و فرزندان نامشروع می شود كه عدم رعایت عفت و پوشش اسلامی این آثار شومی را در بر دارد و روز به روز در دنیا رو به افزایش است.
امام صادق (ع) فرموده اند: فرزندانی كه زا زنا بوجود می آیند متمایل به گناه و تحقیر نمودن به دین و بد رفتاری با مردم را دارند.
و هم چنین سخن قرآن در سوره بقره آیه 204 چنین استفاده می شود كه بزرگترین فساد و در زمین كار منافقین است فساد در حو؟ و نسل است كه باید شدیدا جلوگیری كرد حجاب اسلامی نقش مهمی در حفظ نسل و تامین پاكی نسل آینده دارد.
(حجاب یك عامل نیرومند برای حفظ خانواده و اجتماع)

زیدی نیست كه مقدس ترین پیوند زنا شوئی و تشكیل خانواده است برای پایداری و استواری این كانون و پیوند اموری لازم است ك مهمترین آن موضوع عفت خانوادگی است كه اگ زن لذتهای جنسی خود را از محیط خانواده بیرون نبرد و طبق دستورات دقیق اسلام در نگهداری خانه و شوهر كوشید مسلما محیط خانه را به یك محیط سالم و پاك و آرام بخش در خواهد آورد ولی بانویی كه رعایت حجاب نكند و لذتهای جنسی را به بیرون خانه بكشاند چنین زنی توعا هوسی خواهد شده و بطور خود آگاه و ناخواه آگاه عاملی برای پاشیدگی وتیرگی كانون خانواده می شود ناسازگاریهایی كه بین زن و شوهر بوجود می آید اكثرا به خاطر آن است كه زن حفظ حجاب و عفت نكرده و در بیرون خانه چشم كسی به او افتاده و او هم فریفته و دلباخته گشته و كم كم از شوهرش سرد شده و باعث آزار شوهر گردیده تا طلاقش دهد از این رو برای حفظ و پایداری كانون خانواده و بوجود آوردن محیط سالم در خانوداه و فرزندان پاك لازم است عفت رعایت شود باید این مطالب را هیچگاه فراموش نكرد كه امنیت ناموسی بزرگترین و ضروری ترین امنیتی است كه در جهان باید باشد و مسلما رعایت پوشش و حجاب عامل قوی و سازنده برای ایجاد و حفظ این اینست خواهد بود.

از خانواده می گذریم و به اجتماع می نگریم می بینیم پایداری واستحكام اجتماع نیز بستگی به حفظ عفت و حجاب دارد چه آنكه اجتماع از خانواده ها تشكیل می شود مهم ترین گروه اجتماع را جوانان تشكیل می دهند اگر در برابر دیده های جوانان متاظر شهت انگیز باشد ؟ تردید همین متاظر عاملی قوی برای سوق دادن جوانان به سوی فساد خواهند بود كه نیروی فعال اجتماع وجوانان در راههای باطل ولغو صرف گردد و سرانجام به كار و فعالیت و پیشرفت و اقتصاد و اخلات اجتماع ضربه سختی وارد خواهد آمد و لازمه این ضربه فرورفتگی و پاشیدگی و تزلزل اجتماعی خواهد شد.

(پوشش اسلامی یا یك عامل حركت بخش در انقلابات)

مساله مهمی كه در راستای فلسفه حجاب نباید آن از نظر دور داشت بلكه باید به آن به عنوان یك اصل اساسی نگریست نقش موثر و حركت آخرین حجاب در ایجاد انقلابات است چرا كه بی حجابی زن و عدم رعایت موازین حجاب كه گاهی به سكس و بی بند و باری كشانده می شود.

مهمترین ضربه را به نیروی مقاومت زن و جوانان و محیط وارد می آورد و استعداد و نیروهیا معنوی مردم جامعه را به هدر می دهد از این رو در انقلابات جهان بخصوص در انقلاب عظیم اسلامی ایران به رهبری امام خمینی به تجربه ثابت گردید كه پوشش و ججاب زن چون خون شهیدان جوش و خروش خاص و به انقلاب داده بود و به خوبی روشن شد كه نه تنها حجاب دست و پاگیر نیست بلكه یك نوع لباس رزم است و زن را كه باید نقش اساسی در تكوین جامعه داشته باشد از عروسكی زیستن بیرون آورده و او را مدیر و مدبر و آماده سازی بجای اینكه مد پست و آر نیست و زندگی پوچ غربی داشته باشد. بر همین اساس شعارهای زیر سر زباها آمده و در تابلوهای انقلاب به صورت برجسته نقش بست ای خواهر! حجاب تو هم چون خون شهید است انقلاب را با حجاب خود هم چنین خون شهید پاس دار

( سخن رهبر كبیر انقلاب امام خمینی در مورد حجاب)
شما بانوان در ایران ثابت كردید كه در پیشاپیش این نهضت قدم برداشتید شما همه بزرگی در نهضت اسلامی ما دارید شما در آتیه برای مملكت ما پشتوانه هستید شما در تحصیل كوشش كنید كه برای فضائل اخلاقی و فضائل اعمالی مجهز شوید دامان شما یك مدرسه است كه در آن باید جوانان بزرگ تربیت بشود.
(رعایت مرز آزادی زن)

علی (ع) در یكی از سخنان پر مغز خود در مورد حفظ كانون خانواده به امام حسن گوید: به زن خانواده بیشتر از اندازه شانش آزادی مده زیرا رعایت اندازه برای زن مفیدتر برای فكرش سالمتر برای زیبائیش بادوامتر خواهد بود چه آنكه زن ریحانه است نه قهرمانه و در عین حال مواظب باش كه به شخصیت او متر به ؟ یعنی نه او را محروم كن و نه اجازه آزادی بیش از حد به او بده از این عبارت استفاده می شود كه آزادی می توان بیش از حدود و حصار عفاف به زن علاوه بر حفظ خانواده و اجتماعی برای خود زن نیز مفید ولازم خواهد بود چه آنكه رعایت عفت و حجاب او را از مزاحمت افراد سبكسر حفظ كرده و از سقوط و انحراف نجات می بخشد

(دشمن قرآن در مورد فلسفه وجوب حجاب آیه 30 سوره تور)
ای پیامبر به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را از گناه به نامحرم فرو خوابانند و دامن عفت خود را حفظ كنند زینت و آرایش خود را بر آنكه آشكار می شود بر بیگانه آشكار سازند.

باید دختران و زنان بوسیله چادر و مقنعه سینه و گردن خود را بپوشانند
(سخن قرآن در مورد وجوب حجاب سوره احزاب آیه 58)
ای پیامبر به زنان و دختران خود به زنان مومن بگو نه خویشتن را به چادر و غبار قرو پوشند كه این كار بخاطر آنكه به عفت شناخته شوند و كسی متعرض آنها نشوند برای آنان بسیار بهتر است.
(حدیث از فاطمه زهرا (ع) در مورد وجوب حجاب)

صلاح زنان در آن است كه مردان بیگانه را نبینند و مردان بیگانه هم آنها را نبینند.
(وصیت اما حسین (ع) به خواهرش زینب (ع) در مورد حجاب)چ
حضرت امام حسین (ع) در لحظه شهادت به خواهرش زینب (ع) فرمودند خواهرم مبادا بعد از شهادت نامحرم تو را ببیند مواظب حجاب خود باش
(سخن قرآن در مورد فلسفه وجوب حجاب سوره قصص آیه 25)
دختران حضرت شعیب در كوچه با حیا راه می رفتند.
خداوند سفارش می كند كه زنان مومن باید با ناز و كرشمه حرف نزنند تا بازیچه دست افراد هوس باز و مریض هستند نشوند
(حدیث از پیامبر اكرم (ص) بدترین زنان به كسانی هستند)
1- آن زنی كه در میان خاندانش ذلیل و خوار است.
2- زنی نسبت به شوهرش- سركش و مغرور است.

3- ناز است
4- از كار زشت باكی ندارد
5- هنگامی كه شوهرش غایب شود حجاب خود را حفظ نمی كند ولی در حضور شوهرش رعایت حجاب می كند.

مشكل ازدواج
گاهی اوقات بعضی از بانوان بدون توجه به عاقبت موضوع، بطور شرم آوری در اجتماع ظاهر شده، و یك هشت مردم عفریت صفت از راه چشم چرانی و عشق بازی با آنان بهوس دانی می پردازنده و در این عمل ناشایست خود كلمه (آزادی) را برخ می كشد در صورتیكه برای آزادی هم حدود معین است. نه اینكه آزادی وسیله برای نیل به هدفهای دیگری باشد!!
ولی جوان عاقبت اندیش هرگز نباید چنین زنانی را شریك زندگی خود قرار دهند اگر چه هم در این كار پافشاری كنند…
زیرا دیگر همسری كه از هر نظر پاك و آلوده نباشد ؟

این زنان همچون لقمه مبتذلی كه ؟ كه تهی از هر گونه شایستگی بوده و اطمینان مرد را نسبت به خود نشان متزلزل می سازند چه اینكه این زنان دیگر به خود جنبه همگانی گرفته اند!! آخر جوان نگون بخت چگونه می تواند از صمیم دلش از این وصلت خشنود باشد برای اینكه دوست می دارد همسرش فقط زن او باشد همانطوریكه زن دوست می دارد كه مرد انحصارا در اختیار او باشد و از طرفی وجدان اخلاقی هم كه عامل ارزنده و حیات بخش در سرنوشت بشر می باشد بر افكار وی فشار آورده و پیوسته از رنج وناراحتی بسر خواهد برد.

گاهی بنام آزادی وتمدن زنان را فریب می دهند و گاهی هم به این كلمات نامهائی از قبیل فرهنگ و علم و پیشرفت اضافه می كنند… و با كمال تاسف زنان هم فریب چنین اسم ها را خورده و بدون تامل حجاب خود را كنار گذاشته و در اجتماع حاضر می شوند همان اجتماعیكه مطلوب مردان است و از آن بزندگی اجتماعی تعبیر می كنند ولی با نظر دقیق كه نگاه كنیم جز عرصه شهوات چینه دیگری نیست، و گر نه كدام یك از مزایای اجتماعی با مراعات حقوقی كه اسلام برای زن در نظر گرفته در زیر حجاب از بین رفته است. غافل از اینكه این هوس مردان بسیار زود گذر و تا وقتی است كه زنان طراوت و شادابی خود را از دست ندهند و با یك نگاه از مردان دلربائی نمایند و برای زنان هم همچون مردان احساس جنسی هست ولی امتیازی كه زنان دارند این با پوشش از حیا آمیخته شده كه همان حجاب فطری است آری، این كلمات خوش آیند زنان است. .و آنان را فریب می دهند ولی سرانجام چه خواهد شد معلوم نیست!؟

سپس پس از اینكه خوب زنان را فریختده همچون وحشی از او فرار می كنند و یا مانند شیطان كه به انسان گفت كه كافر شود بدان تامل پذیرفت. وقتیكه كافر شد گفت من از تو بیزارم چون از پروردگار جهانیان می ترسم
از دیر باز اجتماعات بشری درباره زن قضاوت عادلانه نداشته چه اینكه به اندازئیكه زنان را محكوم می كنند مرادان را محكوم نكرده است.
آری اینست منطق غریزه جنسی، غریزه اینكه وجدانی دارد نه وفائی، نه ثباتی دارد و نه دوامی چه اینكه فردیكه محكوم احساس جنسی است ناگزیر خود را در دو حالت متضاد می یابد حالت حیوانی، كه انسان را به آزادی مطلق و امید ؟ كه در نیل بهدفی از هر راه نامشروع و ناپسنده ای اقدام می كند، و این حالت انگیزه دست یافتن بزنان از راه مكرو خدعه می باشد، و حالت رایدئولوژی، كه انسان موازین اخلاقی را وجدان می كند ولی متاسفانه همواره این حالت بعد از ارتكاب خلاف بانسان دست می دهد.

و همچنین مشكلات كه جوانان را در امر ازدواج دچار تردید نموده ؟! او آنچه گفته شد قسمتی از این مشكلات را بازگو می كند.
جوان تحصیل كرده ازدواج نمی كنند چون نوعا زنانیكه با حجاب هستند از نعمت سواد محرومند و او نمی خواهد همسرش بیسواد باشد و زنان بی حجاب هم شایسته ازدواج نیستند، پس بدینسان می بینیم جوان دختری را كه از هر نظر جوابگوی خواسته های وی باشد پیدا نمی كند و در بن بست عجیبی قرار می گیرد و اگر فردی بی ایمان، باشد نیروی جنسی خود را در راههای غیر مشروع مصرف می نماید.

و اگر فردی باشد كه باصول اخلاقی و دینی اعتقاد دارد همواره باید خواسته های جنسی را در خود خفه نموده و دچار اعصابی دگرگون كه سلامتی وی را تهدید می كند باشد و یا اینكه تن باازواجی می دهد كه بر مبنای رضایت و محبت استوار نیست و همین اضطرابهای رومی است كه بالاخره (بحكم نظام خلقت بعنوان میراث!! به نوزادان می رسد و این همان جنایت بس بزرگی كه دانسته و یا نادانسته بر یك نسل معصوم و بیگناه انجام می شود.
فرمان آسمانی!

ای پیامبر گرامی بمومنان بگو كه چشمهای) خود را به هنگام ملاقات با زنان، به پایین افكند) (و شرمگاه خودشان را ستر نمایند زیرا چنین عملی) (موجب پاكی بیشتر خواهد بود و همانا خداوند از آنچه) (عمل می كنند آگاه است و نیز به زنان می مومنه بگو (چشمهایشان را فرو افكنند و شرمگاه خود را محفوظ) داشته و زینت خود را ظاهر نگردانند مگر آن مقداری (صورت و دستها) ظاهر می شود، و گردنهایشانرا) با پوسش سر بپوشانند و زینتهای خود را ظاهر نكنند (مگر بر همسران و پدران و پدر همسر و پسرانشان و) (پسر شوهر و برادرها و پسر برادر و پسر خواهر و بر) (زنهای مومنه و بر بنده های خود و ملازمان مردیكه (دارای احساس شهوت نیستند. (ماند پیران) و بچه هایی) ( كه قوه تمیز ندارند.و زنان مومنه باید آهسته قدم بردارند تا زینتهایشان (كه در اثر تند رفتن بهم می خورد) و موجب توجه مردان می شود) ظاهر نگردد ( و از لغزشهای خود) همگی به خدای متعال توبه كنید ای (گروه مومنان تا رستگار شوید.)
(سوره مومنون 30 و 31)

این فرمان صریح قرآن درباره حجاب است و نباید هیچ مسلمانی در خضوع و پیروی كردن به این كتاب آسمانی تردیدی داشته باشد، و این همان پاكیزگی روح و اجتماع و اصلاح روابط فردی و اجتماعی است كه ساحت قدس ربوبی تضمین فرموده، تضمینی كه در هیچ وقت و در هیچ حالی تغییر پذیر نیست.
آری! بموجب همین فرمان خداوند متعال هنگامی كه انسان را برای خلاف و جانشینی در زمین و بكرامت خود اختصاصا داد، این چنین اجتماع پاك و پاكیزه كه در آیه شریفه یاد شده برای بشریت اراده فرموده، برای آنان دین مقرر داشته و به نعمت عقل و معرفت و علم بر سایر مخلوقات امتیاز داده، این صفات اجتماعی است كه خواسته الهی است، اجتماعی كه شالوده اش بر عدل و برادری و تساوی در حقوق استوار است، اجتماعیكه همواره آثار سعادت در سیمای آن مشهود و افراد آن جامعه در پیروزی حق و در ترغیب اعمال نیك یكدل و یك جان بپا خیزند، اجتماعیكه در آن ناله مظلومی و شكایت محرومی شنیده نمی شود، اجتماعی كه جدیت و حقیقت و نیل بترقی هدف آن و پیوسته از هرزگی و خیال پردازی و خیال پردازی و پست گرائی گریزان هستند.

اجتماع سالم و پاك آن اجتماعی است كه همواره چشمهای خائنانه و اسباب فتنه و شهوت در آن محكوم شود. و هدف از این فرمان آسمانی و روایات دیگری كه در این باب است، جز احتیاط و عاقبت اندیشی نسبت به حدود اجتماع اسلامی كه از هر گونه فسادی مصون باشد چیز دیگری نیست..
دین الهی، با ترغیب صحیح فكر مرد و زن مسلمان را در سطحی قرار می دهید كه فقط هدف آنان رفع علاقه جنسی نباشد، و نمیگذارد دلباختگی در امور جنسی آنرا بانحطاط اخلاقی بكشاند، و چنان افكار را آماده می سازد كه حتی از خاطره شان این هدف پست خطور نكند. نصف اجتماع بشریت را زنان تشكیل می دهند، پس بنابراین مرگ بر ملتی! كه انگیزه همبستگی آنان چنین هدف كثیفی باشد و شهوت پرستی بر افراد آن جامعه رخنه كند، زیرا دیگری جنین ملتی از فرط بدبختی دچار دگرگونی و تكاپو در جهت بی هدفی! و اعصابی كوفته و سستی اراده، و از دست دادن تعادل فكری می شود.
نخستین نگاه خائنانه انگیزه بر انگیختن شهوت و پایه فته را می ریزد، زمینه برای انحراف فراهم می شود پس ناگزیر باید اسلام در تربیت اجتماعی احتیاط را مراعات كند زیرا تنها راه جلوگیری از فتنه همان است كه از سر چشمه بسته شود.

(قتل للمومنین یغضوا من ابصارهم… و قل للمومنات یغضضن من ابصارهن…
بمردان و زنان امر می كند كه باید از وسیله فتنه و فساد جلوگیری كرد، و نخست بمرد كه بیشتر تحت تاثیر مسئله جنسی قرار می گیرد آغاز می كند. زیرا شدت شرم و حیای زن مانع می شود كه در این مسئله ابتدا كند و نیز اگر مردان به اراده خود تسلط داشته و چشم پوشی كنند دیگر موردی برای جلوه زنان باقی نمی ماند زیرا هدف زنان از آرایش و خودنمایی جلب توجه مردان است و بس.

نخست مردان را از نگاه حرام باز می دارد، سپس زنان را هم با خطاب جدیدی امر می كند، با وصف اینكه با یك خطاب غرض ایفا می شد همانطوریكه در غالب احكام مردان و زنان مشتركا مورد خطاب قرار می گیرند ولی چون این فرمان، مسئله حفظ و صیانت و موجب تنظیم علاقه هائی است كه در قلبها سایه می افكند و بازتاب در اعمال فردی و اجتماعی و در نسل آینده ظاهر می شود بدین رو بصراحت و تاكید بیشتری نیاز دارد تا از هر گونه تاویل و سهل انگاری محفوظ باشد، نخست هر دو دسته در جداگانه و بعد بظور اجتماع امر می كند و از عواقب خطرناك آن بر حذر می دارد.
این قدم اول احتیاط و ما فرض می كنیم مردها و زنها مراعات این قانون را نموده و از نگاه كردن چشم پوشی كردند، آیا همین در جلوگیری از فساد و تكامل شرافت مرد و زن كفایت می كند؟

ولی در نگاه هائیكه از انسان بدون توجه و قصد انجام می شود چه باید كرد؟ زیرا خود این نگاه مقدمه نگاههای بعدی و فراهم نمودن مراحل پس از نگاه است و این مشكل با مسئله چشم پوشی حل نمی شود، و از طرفی هم خود بروز زینت و دلربائی هم سهم بسزائی در جلب توجه و بیداری غریزه و بالاخره فساد دارد، و فطرت انسان هم همچنانكه بطرف فساد رانده می شود بسوی سعادت و ترقی هم می رود، به بدبختی می گراید همانطوریكه بهدایت گرایش پیدا می كند، پس بنابراین چه چیزی بجز حجاب از لغزش جلوگیری می تواند بكند؟ همان حجابیكه زنان مسلمان بدون آن در اجتماع ظاهر نمی شوند.
در آیه شریفه مقدار صورت و دستها را استثنا می فرماید، و آن در صورتی است كه با زینت توجه دیگران را جلب نكنند و اما اگر زینتی باشد كه مورد توجه گردد مانند سایر اعضا باید پوشیده شود.

بعد می فرماید:
(لیضربن بخمرهن علی جیوبهن)
خمار در لغت عرب بمعنای پوششی است ه سر زن با آن پوشانده می شود، و جیب هم چاك لباس سینه است و مفهوم آیه شریفه عبارت از اینست كه زنان سینه خود را با پوشش سر بپوشانند بطوریكه از نظر هر بیننده مستور شود، و حتی بگو مگوها و یا ایما و اشاره در صورتیكه موجب بر انگیختن شهوت باشد باید جلوگیری گردد، و نیز باید آهسته قدم بردارد تا زینت هایشان معلوم نشود، زیرا درست است كه این مسائل نخست در نظر بی اهمیت تلقی می شود ولی خطر در مراحل بعدی است كه دائره ایما و اشاره توسعه پیدا نموده و اندك اندك بجائی میرسد كه نمی توان كنترل كرد. به ویژه این كه غریزه جنسی با و هم و پندار تقویت می شود.
بدینسان جامعیت دین اسلام معلوم می شود كه تا چه اندازه با نكته بینی این فرمان را صادر فرموده و مسئله مورد هیچگونه كوتاهی نیست چه اینكه از سر تا پا فتنه میافرینند، بدینرو با دقت تمام حجاب را برای زن قرار داد كه از عواقب بیمناك آن محفوظ باشد. و نیز تقاضا می شود آیه شریفه را دوباره قرائت فرماید به ببند چطور حكم حجاب از محرم ها و افرادی كه در پیرامون آنان فتنه تولید نمی شود رفع شده است.
تحول سالم
طرفداران بی حجابی و اختلاط زنان با مردان دلیل كه برای خود می آورند بسیار خنده آور است می گویند:
اختلاط بین دو جنس زن و مرد و در هم شكستن قیودی كه جز رنج و مشقت نتیجه ای ندارد موجب می شود كه تحول سالمی!! ایجاد شود زیرا زن و مرد در سایه این اصلاح از هر گونه لغزشی محفوظ خواند بود.
این دلیلی است كه بر گفته خود می آوردند، ملاحظه فرمائید كه چگونه با طرح خاصی دلیل را مسلم جلوه می دهند آیا می توانید درست این دلیل را تجزیه و تحلیل نموده و رد نمائید؟
اگر بخواهید درست واقعیت این دلیل روشن شود با طرح مثالی ارزیابی می كنیم: در مقابله یك فرد گرسنه و شكم پرستی سفره رنگین بگذارید كه غذاهای گوناگونی داشته و سپیس او را واگذارید كه ساعتی یك یك بشقابها و عطر غذاهای مطبوع را بابررسی انواع غذا و شماره میوه ها بدون آنكه به آنها دست بزند فقط نگاه كند، پس از اینكه خوب نگاه كرد سوال كنید باز احساس گرسنگی می كنی؟ مگر چشمها از دیدن و مشام از بوی عطر و مغز از تصویر غذاها سیر نشد و چرا گرسنگی شما باقی است!؟

بدیهی است چنین سوالی خنده آور است زیرا لذت چشم با نگاههای شهوت انگیز، و لذت گوش از غنج و و دلال ها و لذات حواس دیگر با حركات دیگر همه اینها لهیب جنسی را در انسان ای سروران گرامی!! خاموش می كند، و این موضوع چنان روشن است كه نیازی باستدلال ندارد.
درست است كه راههای نیل به لذت جنسی متنوع و اسلوبهای مختلفی دارد و خود اجتماع بازن و نگاه شهوت انگیز و شنیدن سخنان دلنشین وی هم از راههائ كه از التهاب غریزه می كاهد ولی بر خوانندگان محترم این امر روشن است كه هدف اصلی غیر از این مقدمات است، و نیز خوانندگان محترم بهتر می دانند كه تا وقتی كمیابی نهائی جنسی حاصل نشود هر مقدمه بیمورد است و بطور كلی این مقدمات كوچك جنبه تحریكی دارد كه هر قدر اجتماع تكرار و معاشقه تنوع داشته باشد بیشتر غریزه وی تحریك شده و بالاخره موضوع را به مرحله ای می رساند كه پیوسته در رنج یك نوع حالت طلب بسر می برد.
پس این تحول سالم.. در چه وقتی است!؟

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky