مقاله وزارت كار و امور اجتماعی در فایل ورد (word) دارای 81 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله وزارت كار و امور اجتماعی در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وزارت كار و امور اجتماعی در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
وزارت كار و امور اجتماعی
-تشکیل ستادطرح تکریم وزارتخانه باحضورمعاونت پشتیبانی،مدیرکل اموراداری،مدیرکل دفتروزارتی،مدیرکل روابط عمومی وچندتن ازکارشناسان تحول اداری
ـ برگزاری جلسات با حضور نمایندگان محترم حوزههای معاونت وزارتخانه
ـ تهیه و تنظیم بروشور اطلاعرسانی در واحدهای ستادی
ـ تهیه و تنظیم بروشور اطلاعرسانی در واحدهای اجرایی
ـ تهیه و تدوین، چاپ و توزیع كتاب و نشریه راهنما در واحدهای ستادی
ـ تهیه و تدوین، چاپ و توزیع كتاب و نشریه راهنما در واحدهای اجرایی
ـ نصب و راهاندازی خط تلفن گویاباشماره 6930051
ـ نصب و راهاندازی خط تلفن پاسخگو باشماره 6930052
ـ ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.irmlsa.org
ـ ایجادگیشه خدماتی باهدف ارایه خدمات بصورت متمركزبه ارباب رجوع
ـ نصب تابلوی اعلانات به عنوان محلی كه در معرض دید عموم باشد
ـ نصب تراكت و پلاكارد جهت راهنمای اربابرجوع
ـ نصب صندوق پیشنهادات به منظوراخذمشاوره وراهنمایی ازارباب رجوع
ـ نصب تابلوی دیجیتالی جهت اطلاع رسانی درسردروزارتخانه وداخل ساختمان وزارتخانه
ـ نصب تابلوی نام و نام خانوادگی عوامل متصدی انجام كار در محل استقرار كاركنان
ـ مكانیزهنمودن امور حوزه معاونت پشتیبانی از قبیل سیستم پرسنلی، سیستم حسابداری و مالی و;
ـ ایجاد شبكه بههم پیوسته واحدهای اجرایی و ستاد از وضعیت آمار و اطلاعات بازار كار، اشتغال، بیمه بیكاری، كار یا پستهای دولتی یا غیردولتی
ـ مكانیزهنمودن امور جاری اداره كل نظارت بر نظامهای جبران خدمت
ـ اجرای سیستم مكانیزه پرسنلی در كلیه ادارات كل اجرایی جهت سهولت در انجام امور مربوط به صدور احكام كارگزینی و ضبط و نگهداری اطلاعات پرسنلی كاركنان
ـ اجرای سیستم مكانیزه نحوه ارائه خدمات اشتغال، روابط كار، آمار و اطلاعات بازار كار، بیمه بیكاری
ـ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم
ـ نظرسنجی از مراجعین پیرامون نحوه ارائه خدمات
وزارت صنایع و معادن
ـ تشكیل جلسات جهت بحث و بررسی بر روی مفاد مندرج در مصوبه طرح تكریم
ـ ابلاغ طرح مذكور به كلیه واحدهای ستادی و استانی جهت شفافسازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به اربابرجوع
ـ در دستور كار قراردادن مواد 2، 3 و 4 در خصوص اطلاعرسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم، توسط ادارات كل امور اداری و دفتر تشكیلات و بودجه وزارتخانه
– برگزاری دوسمینار آموزشی برای آشنایی باطرح تكریم واقدامات انجام شده درراستای تحول اداری باحضورروسای سازمانها,معاونین وزیر,مدیران كل ومشاورین
ـ اجرای نظرسنجی از مردم و اربابرجوع
ـ در خصوص اجرای ماده (1) شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به اربابرجوع طی بخشنامهای به كلیه واحدهای تابعه ابلاغ گردید تا مراحل انجام كار را مستند و جهت اجرا اقدام نمایند.
ـ در مورد اجرای مفاد ماده (5 و 6) شورای تحول اداری اقدام به اخذ نظرات شركتهای مشاورهای جهت بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به مردم نموده است.
ـ در خصوص توجیه طرح مذكور، طی بخشنامهای مراتب به معاونین و واحدهای ستادی و استانی انعكاس گردیده است.
درزمینه اطلاع رسانی اقدامات زیرزیرانجام شده است:
– نصب تابلوراهنمای طبقات دردرب ورودی ومحل استقرار هرفرد درهمه طبقات
– نصب تابلوراهنمای محل استقرارمعاونت ها،ادارات ودفاتردرمبادی ورودی وزارتخانه
– نصب تابلوروشهای انجام كاربرای 5 فعالیت مهم جهت اطلاع رسانی درمكانهای مناسب
– نصب وراه اندازی تلفن گویاباشماره 9-8312446
– باطراحی نرم افزارمناسب درآسانسورها،محل کارمعاونین وادارت کل ودفاتربه اطلاع ارباب رجوع می رسد
– ایجادسایت وزارتخانه باآدرس www.min.gov.ir.com
– مبادرت به برقراری سیستم اتوماسیون اداری باهدف حذف كاغذكه درمرحله نخست اجرای طرح حدود150كاربرامكان بهره گیری ازسیستم رادارامی باشند
– تدوین منشوراخلاقی وزارت
– نصب صندوق انتقادات وپیشنهادات جهت بهره مندی مستمرازنقطه نظرات ارباب رجوع وهمكاران
– اختصاص مكانی مناسب جهت استقرارواخذ اطلاعات ارباب رجوع
– تعیین بازرسان وزارتخانه وصدوراحكام آنان توسط وزیر
وزارت جهاد كشاورزی
ـ شفافسازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات با اربابرجوع
ـ اجرای نظرسنجی از اربابرجوع
ـ تدوین منشور اخلاقی در ارتباط با مراجعین
ـ اطلاعرسانی از نحوه ارائه خدمات و بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات با اربابرجوع
– نصب تابلوی راهنمادراغلب ساختمانهای حوزه ستادی
– نصب مشخصات متصدیان انجام کار،شرح وظایف و;بمنظور اطلاع رسانی به ارباب رجوع
-راه اندازی خط تلفن گویا
وزارت راه و ترابری
ـ تشکیل دبیرخانه طرح تکریم در دفترتشکیلات وروشها
ـ ابلاغ بخشنامه به كلیه واحدهای تابعه جهت اجرای مراحل اطلاعرسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم
ـ جمعآوری و احصاء اطلاعات و تهیه مجموعهای تحت عنوان «شناسایی، طبقهبندی و نحوه ارائه خدمات به اربابرجوع در ستاد مركزی وزارت راه و ترابری»
ـ اطلاع رسانی ازطرق زیر:
– تلفن 141 اطلاعات راههای کشور
– سیستم مکانیزه فراگیرETS(مناقصه الکترونیک)
– ایجادسایت اینترنتی باآدرس: www.eslahat.org
– نصب تابلو راهنمای طبقات واتاقها به بعدازنقل مکان به ساختمان شهیددادمان موکول شده است.
ـ تدوین منشور اخلاقی وابلاغ آن به کلیه شرکتها وسازمانهای وابسته
ـ بازنگری، بهبودو اصلاح روشهای ارائه خدمات به اربابرجوع ازجمله سیستم paper less – ابلاغ مصوبه و پیگیری مستمر از سازمانها و شركتهای وابسته و ادارات كل راه و ترابری استانی و واحدهای تابعه ستادی جهت اجرای مطلوبتر و سریعتر موارد مندرج در طرح مذكور
– انتخاب بازرسین طرح تکریم ازطرف وزیر
– برگزاری کارگاه آموزشی دبیران کمیته تحول اداری واحدهای استانی
– انجام نظرسنجی ازارباب رجوع
– استقرارمیزوصندلی جهت رفاه حال ارباب رجوع وتهیه لوازم التحریر بمنظوررفع نیازهای آنان و پذیرایی مختصرباشكلات وشیرینی
– احصاء روشهاوفرآیندهای مرتبط باارباب رجوع وابلاغ آن به کلیه ادارات کل راه وترابری
استانها جهت اعمال نقطه نظرات وپیشنهادات وارسال آن به ستادبمنظورتکمیل نهایی
وزارت بازرگانی
ـ ابلاغ مصوبه طرح تكریم به كلیه سازمانهای تابعه وشركتهای وابسته در تهران و استانها
ـ تشكیل جلسات هماهنگی و توجیهی جهت جمعآوری اطلاعات توسط دبیرخانه شورای تحول اداری
– برگزاری همایش آموزشی درتاریخ 13/8/81بمنظورتوجیه مفادطرح وهماهنگی دراجرای آن باحضور107نفرازهمكاران حوزه های معاونت وادارات كل استانی
ـ طراحی و تنظیم فرمهای اطلاعات مربوط به اربابرجوع توسط دبیرخانه شورای تحول اداری برای تعدادی از واحدهایی كه با اربابرجوع سرو كار دارند
– شفاف سازی نحوه ارائه خدمات به مردم دراداراتی كه ارباب رجوع دارند
– بررسی وممیزی روشهای انجام كاردرشورای تحول اداری
اطلاع رسانی به ارباب رجوع ازطرق زیر:
– نصب تابلوی اعلانات واطلاع رسانی به ارباب رجوع
– تهیه بروشور وتوزیع آن بین ارباب رجوع دربعضی ادارات تهران وشهرستانها
-نصب مشخصات كامل(نام ،نام خانوادگی،پست سازمانی و..)عوامل متصدی انجام كاردراداراتی كه باارباب رجوع سروكاردارند
– راه اندازی خط تلفن گویادربعضی ادارات
-راه اندازی سایت اینترنتی وزارتخانه باآدرسwww.iranministryofcomerece.com
-راه اندازی سایت اینترنتی فرش ایران باآدرسwww.irancarpet.ir
-راه اندازی سایت اینترنتی شبکه نقطه تجاری ایران باآدرسwww.irtp.com
-راه اندازی سایت شبکه آگاهگراینترنتی باآدرسwww.agahgar.irtp.com
-راه اندازی سایت اینترنتی موسسه مطالعات وپژوهشهای بازرگانی باآدرسwww.irsr.irtp.com
-راه اندازی سایت اینترنتی بازارمشترک کشورهای اسلامی باآدرسwww.oic.com
– ایجادفضای مناسب برای ارباب رجوع
– ایجادگیشه های خدماتی درساختمانهایی كه ارباب رجوع دارند
– استقرارصندوق پیشنهادات بمنظورنظرخواهی واخذمشاوره ازارباب رجوع
ـ تشكیل جلسه ارشاد و ایجاد هماهنگی كارشناسان دبیرخانه شورای تحول اداری
ـ اعزام گروههای كارشناسی به تعدادی از سازمانهای تابعه جهت مستندسازی فعالیتها و روشهای انجام كار
ـ ارسال طرح تكریم اربابرجوع به منظور آگاهی اعضاء شورای تحول اداری و اعضاء كمیسیونهای تحول و معاونین وزارتخانه
ـ مستندسازی روشهای موجود تعدادی از واحدها جهت بررسی و اصلاح آنها توسط شورای تحول اداری
ـ انتصاب معاونت اداری مالی و امور مجلس و دبیر شورای تحول اداری وزارت به عنوان مسئول اجرای طرح
ـ احصاء وظایف تعیینشده در طرح تكریم به تفكیك برای 4 قسمت به شرح:
l وظایف تعیینشده جهت دستگاههای مشمول مصوبه (8 بند)
l وظایف تعیینشده جهت رؤسای واحدهای اجرایی (16 بند)
l وظایف تعیینشده برای شورا یا كمیسیون تحول اداری (4 بند)
l وظایف تعیینشده برای سازمان مدیریت و برنامهریزی كشور (9 بند)
ـ تهیه برنامه عملیاتی اجرای طرح در وزارت بازرگانی.
وزارت امورخارجه
– اصلاح روشهای انجام کار وبازنگری مرتب روشهای انجام کار
– نظرسنجی ازارباب رجوع درخصوص نحوه ارائه خدمات
– انتخاب بازرسان وزارت وانجام بازرسی ازادارات تابعه
– عقدقراردادباشرکت پست استان تهران جهت ارائه خدمات موردنیاز بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد
– ارائه آموزشهای لازم به کارکنان درخصوص نحوه برخوردباارباب رجوع
– تشویق کارکنان ساعی وپرتلاش درزمینه جلب رضایت ارباب رجوع
– بررسی شکایات وپیشنهادات توسط اداره بازرسی ورسیدگی به شکایات
اطلاع رسانی به ارباب رجوع ازطرق زیر:
– تهیه ونصب تابلوی راهنمای طبقات واتاقها درادارات پنجگانه کنسولی
– نصب تابلوی مشخصات متصدیان انجام کاروشرح وظایف آنها
– ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.mfa.gov.ir
وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح
ـ ابلاغ مصوبه طرح تكریم به كلیه سازمانهای تابعه وشركتهای وابسته در تهران و استانها
ـ تعیین مسولان اجرایی طرح تكریم دركلیه سازمانهای تابعه وشركتهای وابسته
– تعیین 5نفربازرس ازطرف وزیر
ـ انجام نظرسنجی ازارباب رجوع
– فعال سازی تلفنهای گویادرسازمانها,شركتها وستادوزارت
– چاپ وانتشارآگهی نظرخواهی ازمردم درمطبوعات
سازمان تعزیرات حكومتی
– تشكیل كمیته طرح تكریم درستادمركزی وادارات كل استانها
– نصب تابلوی راهنما درمدخل ورودی ادارات
– نصب صندوق انتقادات وپیشنهادات
– تعیین وقت ملاقات عمومی بامدیران
– تهیه تعدادقابل توجهی صندلی ونیمكت درراهروهاواتاقها برای ارباب رجوع
– نصب تابلوی نام وسمت متصدیان امردرادارات
– ایجادواحدپاسخگویی ورسیدگی به شكایات
– ایجادواحداطلاعات وپاسخگویی به ارباب رجوع
– تعیین بازرس جهت بررسی همه جانبه اموربخصوص درامرجلب رضایت ارباب رجوع
– تهیه فرم نظرسنجی ازارباب رجوع
– تهیه وتوزیع بروشورشناخت جایگاه سازمان واعلام شماره تلفن ومعاضدت حقوقی
سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور
– اطلاع رسانی ازنحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
– چاپ وتکثیر تعدادی بروشور
– نصب تابلوهای راهنمای ارباب رجوع
– نصب مشخصات متصدیان انجام امور
– ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.irantvto.org
– تدوین منشوراخلاقی سازمان
– احصاء روشهای انجام کار
– راه اندازی سیستمهای مکانیزه دربرخی قسمتها
– نظرسنجی ازمردم درخصوص نحوه ارائه خدمات
بیمه آسیا
– نصب تابلوی راهنمای طبقات وتابلوسردراتاقها
– نصب تابلوی نام ونام خانوادگی كارشناسان وكارهای مربوط به آنان
– راه اندازی تلفن گویادرمركز
– تهیه وتوزیع بروشورهای اطلاع رسانی بین متقاضیان
– ایجادسایت اینترنتی
– نظرسنجی ازارباب رجوع
– تدوین منشوراخلاقی وابلاغ آن به كاركنان
– مستندسازی روشهای انجام كار
– اصلاح روشهای انجام كار
بیمه دانا
– نصب تابلوی راهنمای طبقات وتابلوسردراتاقها
– نصب تابلوی نام ونام خانوادگی كارشناسان وكارهای مربوط به آنان
– راه اندازی تلفن گویادرمركز باشماره 8870823-8770990
– تهیه وتوزیع بروشورهای اطلاع رسانی بین متقاضیان
– درج آكهی درروزنامه های كثیرالانتشاربه جهت شناساندن شماره تلفن های واحدهای مختلف شركت
– تخصیص فضای مناسب وامكانات مختصری چون پذیرایی,نصب آبسردكن,میز وصندلی جهت رفاه حال مراجعین
– ارایه سخنرانیهای مختلف ولزوم توجه با اصل مشتری مداری درشركت
– تقدیرازكاركنان ساعی وبرخوردباكاركنان متخلف
– فعالیت بازرسین محسوس وغیر محسوس
– ایجادسایت اینترنتی
– نظرسنجی ازارباب رجوع
– تدوین منشوراخلاقی وابلاغ آن به كاركنان
– مستندسازی روشهای انجام كار
– اصلاح روشهای انجام كار
بیمه ایران
– تهیه بروشورهای اطلاع رسانی وآموزشی متنوع به زبان ساده به بیمه گذاران
– تهیه منشوراخلاقی وآموزش آن به کلیه کارکنان
– اصلاح فرآیندهای انجام کار
– توجه جدی به موضوع تشویق وتنبیه پرسنلی که دارای رفتارخوب یا نامناسب بامراجعین باشند
– دقت درپیگیری شکایات واصله
– فعال کردن واحدهای مشاوره واطلاعات درشعب بزرگ باهدف راهنمائی مراجعین
بیمه البرز
– تهیه ودراختیارقراردادن بروشورهای اطلاع رسانی متنوع
– تهیه کتاب “راهنمای بیمه برای خانواده”
– بازنگری مستمر روشهای انجام کار
– مستندسازی خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع
– ایجادونصب صندوقهای انتقادات وارائه پیشنهادات
– نصب راهنمای طبقات وواحدهادرمدخل ورودی شرکت
– انجام نظرسنجی ازارباب رجوع
بنیادشهید انقلاب اسلامی
– اطلاع رسانی ازنحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
– چاپ وتکثیر تعدادی بروشور
– نصب تابلوهای راهنمای ارباب رجوع
– نصب مشخصات متصدیان انجام امور
– ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.shahid.ir
– تدوین منشوراخلاقی سازمان
– بهبودواصلاح روشهای انجام کار
– راه اندازی سیستمهای مکانیزه دربرخی قسمتها
– نظرسنجی ازمردم درخصوص نحوه ارائه خدمات
– فعال کردن سیستمهای بازرسی وپاسخگویی به شکایات
– تشویق وتقدیراز کارکنان ومدیران موفق وبرخورد قاتونی با کارکنان ومدیرانی که باعث نارضایتی ارباب رجوع می شوند
اقدامات استانها:
– نصب تابلوی راهنمای طبقات واتاقها،نام ونام خانوادگی وپست سازمانی کارکنان وتهیه وتوزیع منشور اخلاقی دراکثر قریب به اتفاق استانها
– نصب تابلوی عناوین فعالیتها دراستانهای اردبیل،ایلام،خراسان،کرمانشاه،گلستان،گیلان،مرکزی وهمدان
– تهیه کتابچه راهنمای ارباب رجوع دراستان کردستان
– نصب تلفن پیام گیردراستان قزوین
– انجام برخی فعالیتهای دیگر دربرخی استانها
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ـ اطلاعرسانی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات در زمینه قوانین و مقررات از سوی دفتر بودجه و تشكیلات
ـ كوتاهنمودن مدتزمان مراحل تصویب طرحهای تحقیقاتی از سوی مركز مطالعات و تحقیقات فرهنگی
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0