توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله وزارت كار و امور اجتماعی در فایل ورد (word) دارای 81 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله وزارت كار و امور اجتماعی در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وزارت كار و امور اجتماعی در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله وزارت كار و امور اجتماعی در فایل ورد (word) :

وزارت كار و امور اجتماعی

-تشکیل ستادطرح تکریم وزارتخانه باحضورمعاونت پشتیبانی،مدیرکل اموراداری،مدیرکل دفتروزارتی،مدیرکل روابط عمومی وچندتن ازکارشناسان تحول اداری
ـ برگزاری جلسات با حضور نمایندگان محترم حوزه‎های معاونت وزارتخانه
ـ تهیه و تنظیم بروشور اطلاع‎رسانی در واحدهای ستادی
ـ تهیه و تنظیم بروشور اطلاع‎رسانی در واحدهای اجرایی

ـ تهیه و تدوین، چاپ و توزیع كتاب و نشریه راهنما در واحدهای ستادی
ـ تهیه و تدوین، چاپ و توزیع كتاب و نشریه راهنما در واحدهای اجرایی
ـ نصب و راه‎اندازی خط تلفن گویاباشماره 6930051
ـ نصب و راه‎اندازی خط تلفن پاسخگو باشماره 6930052
ـ ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.irmlsa.org

ـ ایجادگیشه خدماتی باهدف ارایه خدمات بصورت متمركزبه ارباب رجوع
ـ نصب تابلوی اعلانات به عنوان محلی كه در معرض دید عموم باشد
ـ نصب تراكت و پلاكارد جهت راهنمای ارباب‎رجوع
ـ نصب صندوق پیشنهادات به منظوراخذمشاوره وراهنمایی ازارباب رجوع
ـ نصب تابلوی دیجیتالی جهت اطلاع رسانی درسردروزارتخانه وداخل ساختمان وزارتخانه
ـ نصب تابلوی نام و نام خانوادگی عوامل متصدی انجام كار در محل استقرار كاركنان

ـ مكانیزه‎نمودن امور حوزه معاونت پشتیبانی از قبیل سیستم پرسنلی، سیستم حسابداری و مالی و;
ـ ایجاد شبكه به‎هم پیوسته واحدهای اجرایی و ستاد از وضعیت آمار و اطلاعات بازار كار، اشتغال، بیمه بیكاری، كار یا پست‎های دولتی یا غیردولتی
ـ مكانیزه‎نمودن امور جاری اداره كل نظارت بر نظام‎های جبران خدمت
ـ اجرای سیستم مكانیزه پرسنلی در كلیه ادارات كل اجرایی جهت سهولت در انجام امور مربوط به صدور احكام كارگزینی و ضبط و نگهداری اطلاعات پرسنلی كاركنان

ـ اجرای سیستم مكانیزه نحوه ارائه خدمات اشتغال، روابط كار، آمار و اطلاعات بازار كار، بیمه بیكاری
ـ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم
ـ نظرسنجی از مراجعین پیرامون نحوه ارائه خدمات

وزارت صنایع و معادن
ـ تشكیل جلسات جهت بحث و بررسی بر روی مفاد مندرج در مصوبه طرح تكریم
ـ ابلاغ طرح مذكور به كلیه واحدهای ستادی و استانی جهت شفاف‎سازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب‎رجوع
ـ در دستور كار قراردادن مواد 2، 3 و 4 در خصوص اطلاع‎رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم، توسط ادارات كل امور اداری و دفتر تشكیلات و بودجه وزارتخانه
– برگزاری دوسمینار آموزشی برای آشنایی باطرح تكریم واقدامات انجام شده درراستای تحول اداری باحضورروسای سازمانها,معاونین وزیر,مدیران كل ومشاورین

ـ اجرای نظرسنجی از مردم و ارباب‎رجوع
ـ در خصوص اجرای ماده (1) شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب‎رجوع طی بخشنامه‎ای به كلیه واحدهای تابعه ابلاغ گردید تا مراحل انجام كار را مستند و جهت اجرا اقدام نمایند.
ـ در مورد اجرای مفاد ماده (5 و 6) شورای تحول اداری اقدام به اخذ نظرات شركت‎های مشاوره‎ای جهت بهبود و اصلاح روش‎های ارائه خدمات به مردم نموده است.

ـ در خصوص توجیه طرح مذكور، طی بخشنامه‎ای مراتب به معاونین و واحدهای ستادی و استانی انعكاس گردیده است.
درزمینه اطلاع رسانی اقدامات زیرزیرانجام شده است:
– نصب تابلوراهنمای طبقات دردرب ورودی ومحل استقرار هرفرد درهمه طبقات
– نصب تابلوراهنمای محل استقرارمعاونت ها،ادارات ودفاتردرمبادی ورودی وزارتخانه
– نصب تابلوروشهای انجام كاربرای 5 فعالیت مهم جهت اطلاع رسانی درمكانهای مناسب
– نصب وراه اندازی تلفن گویاباشماره 9-8312446

– باطراحی نرم افزارمناسب درآسانسورها،محل کارمعاونین وادارت کل ودفاتربه اطلاع ارباب رجوع می رسد
– ایجادسایت وزارتخانه باآدرس www.min.gov.ir.com
– مبادرت به برقراری سیستم اتوماسیون اداری باهدف حذف كاغذكه درمرحله نخست اجرای طرح حدود150كاربرامكان بهره گیری ازسیستم رادارامی باشند
– تدوین منشوراخلاقی وزارت

– نصب صندوق انتقادات وپیشنهادات جهت بهره مندی مستمرازنقطه نظرات ارباب رجوع وهمكاران
– اختصاص مكانی مناسب جهت استقرارواخذ اطلاعات ارباب رجوع
– تعیین بازرسان وزارتخانه وصدوراحكام آنان توسط وزیر

وزارت جهاد كشاورزی
ـ شفاف‎سازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات با ارباب‎رجوع
ـ اجرای نظرسنجی از ارباب‎رجوع
ـ تدوین منشور اخلاقی در ارتباط با مراجعین
ـ اطلاع‎رسانی از نحوه ارائه خدمات و بهبود و اصلاح روش‎های ارائه خدمات با ارباب‎رجوع
– نصب تابلوی راهنمادراغلب ساختمانهای حوزه ستادی
– نصب مشخصات متصدیان انجام کار،شرح وظایف و;بمنظور اطلاع رسانی به ارباب رجوع
-راه اندازی خط تلفن گویا

وزارت راه و ترابری
ـ تشکیل دبیرخانه طرح تکریم در دفترتشکیلات وروشها
ـ ابلاغ بخشنامه به كلیه واحدهای تابعه جهت اجرای مراحل اطلاع‎رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم
ـ جمع‎آوری و احصاء اطلاعات و تهیه مجموعه‎ای تحت عنوان «شناسایی، طبقه‎بندی و نحوه ارائه خدمات به ارباب‎رجوع در ستاد مركزی وزارت راه و ترابری»

ـ اطلاع رسانی ازطرق زیر:
– تلفن 141 اطلاعات راههای کشور
– سیستم مکانیزه فراگیرETS(مناقصه الکترونیک)
– ایجادسایت اینترنتی باآدرس: www.eslahat.org
– نصب تابلو راهنمای طبقات واتاقها به بعدازنقل مکان به ساختمان شهیددادمان موکول شده است.
ـ تدوین منشور اخلاقی وابلاغ آن به کلیه شرکتها وسازمانهای وابسته

ـ بازنگری، بهبودو اصلاح روش‎های ارائه خدمات به ارباب‎رجوع ازجمله سیستم paper less – ابلاغ مصوبه و پیگیری مستمر از سازمانها و شركت‎های وابسته و ادارات كل راه و ترابری استانی و واحدهای تابعه ستادی جهت اجرای مطلوب‎تر و سریع‎تر موارد مندرج در طرح مذكور
– انتخاب بازرسین طرح تکریم ازطرف وزیر
– برگزاری کارگاه آموزشی دبیران کمیته تحول اداری واحدهای استانی
– انجام نظرسنجی ازارباب رجوع

– استقرارمیزوصندلی جهت رفاه حال ارباب رجوع وتهیه لوازم التحریر بمنظوررفع نیازهای آنان و پذیرایی مختصرباشكلات وشیرینی
– احصاء روشهاوفرآیندهای مرتبط باارباب رجوع وابلاغ آن به کلیه ادارات کل راه وترابری
استانها جهت اعمال نقطه نظرات وپیشنهادات وارسال آن به ستادبمنظورتکمیل نهایی

وزارت بازرگانی
ـ ابلاغ مصوبه طرح تكریم به كلیه سازمان‎های تابعه وشركتهای وابسته در تهران و استان‎ها
ـ تشكیل جلسات هماهنگی و توجیهی جهت جمع‎آوری اطلاعات توسط دبیرخانه شورای تحول اداری

– برگزاری همایش آموزشی درتاریخ 13/8/81بمنظورتوجیه مفادطرح وهماهنگی دراجرای آن باحضور107نفرازهمكاران حوزه های معاونت وادارات كل استانی
ـ طراحی و تنظیم فرم‎های اطلاعات مربوط به ارباب‎رجوع توسط دبیرخانه شورای تحول اداری برای تعدادی از واحدهایی كه با ارباب‎رجوع سرو كار دارند
– شفاف سازی نحوه ارائه خدمات به مردم دراداراتی كه ارباب رجوع دارند
– بررسی وممیزی روشهای انجام كاردرشورای تحول اداری

اطلاع رسانی به ارباب رجوع ازطرق زیر:
– نصب تابلوی اعلانات واطلاع رسانی به ارباب رجوع
– تهیه بروشور وتوزیع آن بین ارباب رجوع دربعضی ادارات تهران وشهرستانها
-نصب مشخصات كامل(نام ،نام خانوادگی،پست سازمانی و..)عوامل متصدی انجام كاردراداراتی كه باارباب رجوع سروكاردارند
– راه اندازی خط تلفن گویادربعضی ادارات

-راه اندازی سایت اینترنتی وزارتخانه باآدرسwww.iranministryofcomerece.com
-راه اندازی سایت اینترنتی فرش ایران باآدرسwww.irancarpet.ir
-راه اندازی سایت اینترنتی شبکه نقطه تجاری ایران باآدرسwww.irtp.com
-راه اندازی سایت شبکه آگاهگراینترنتی باآدرسwww.agahgar.irtp.com

-راه اندازی سایت اینترنتی موسسه مطالعات وپژوهشهای بازرگانی باآدرسwww.irsr.irtp.com
-راه اندازی سایت اینترنتی بازارمشترک کشورهای اسلامی باآدرسwww.oic.com
– ایجادفضای مناسب برای ارباب رجوع
– ایجادگیشه های خدماتی درساختمانهایی كه ارباب رجوع دارند

– استقرارصندوق پیشنهادات بمنظورنظرخواهی واخذمشاوره ازارباب رجوع
ـ تشكیل جلسه ارشاد و ایجاد هماهنگی كارشناسان دبیرخانه شورای تحول اداری
ـ اعزام گروه‎های كارشناسی به تعدادی از سازمان‎های تابعه جهت مستندسازی فعالیت‎ها و روش‎های انجام كار

ـ ارسال طرح تكریم ارباب‎رجوع به منظور آگاهی اعضاء شورای تحول اداری و اعضاء كمیسیون‎های تحول و معاونین وزارتخانه
ـ مستندسازی روش‎های موجود تعدادی از واحدها جهت بررسی و اصلاح آنها توسط شورای تحول اداری
ـ انتصاب معاونت اداری مالی و امور مجلس و دبیر شورای تحول اداری وزارت به عنوان مسئول اجرای طرح

ـ احصاء وظایف تعیین‎شده در طرح تكریم به تفكیك برای 4 قسمت به شرح:
l وظایف تعیین‎شده جهت دستگاه‎های مشمول مصوبه (8 بند)
l وظایف تعیین‎شده جهت رؤسای واحدهای اجرایی (16 بند)
l وظایف تعیین‎شده برای شورا یا كمیسیون تحول اداری (4 بند)
l وظایف تعیین‎شده برای سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی كشور (9 بند)
ـ تهیه برنامه عملیاتی اجرای طرح در وزارت بازرگانی.

وزارت امورخارجه
– اصلاح روشهای انجام کار وبازنگری مرتب روشهای انجام کار
– نظرسنجی ازارباب رجوع درخصوص نحوه ارائه خدمات
– انتخاب بازرسان وزارت وانجام بازرسی ازادارات تابعه

– عقدقراردادباشرکت پست استان تهران جهت ارائه خدمات موردنیاز بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد
– ارائه آموزشهای لازم به کارکنان درخصوص نحوه برخوردباارباب رجوع
– تشویق کارکنان ساعی وپرتلاش درزمینه جلب رضایت ارباب رجوع
– بررسی شکایات وپیشنهادات توسط اداره بازرسی ورسیدگی به شکایات

اطلاع رسانی به ارباب رجوع ازطرق زیر:
– تهیه ونصب تابلوی راهنمای طبقات واتاقها درادارات پنجگانه کنسولی
– نصب تابلوی مشخصات متصدیان انجام کاروشرح وظایف آنها
– ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.mfa.gov.ir

وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح
ـ ابلاغ مصوبه طرح تكریم به كلیه سازمان‎های تابعه وشركتهای وابسته در تهران و استان‎ها
ـ تعیین مسولان اجرایی طرح تكریم دركلیه سازمان‎های تابعه وشركتهای وابسته
– تعیین 5نفربازرس ازطرف وزیر
ـ انجام نظرسنجی ازارباب رجوع
– فعال سازی تلفنهای گویادرسازمانها,شركتها وستادوزارت
– چاپ وانتشارآگهی نظرخواهی ازمردم درمطبوعات

سازمان تعزیرات حكومتی
– تشكیل كمیته طرح تكریم درستادمركزی وادارات كل استانها
– نصب تابلوی راهنما درمدخل ورودی ادارات
– نصب صندوق انتقادات وپیشنهادات
– تعیین وقت ملاقات عمومی بامدیران

– تهیه تعدادقابل توجهی صندلی ونیمكت درراهروهاواتاقها برای ارباب رجوع
– نصب تابلوی نام وسمت متصدیان امردرادارات
– ایجادواحدپاسخگویی ورسیدگی به شكایات
– ایجادواحداطلاعات وپاسخگویی به ارباب رجوع

– تعیین بازرس جهت بررسی همه جانبه اموربخصوص درامرجلب رضایت ارباب رجوع
– تهیه فرم نظرسنجی ازارباب رجوع
– تهیه وتوزیع بروشورشناخت جایگاه سازمان واعلام شماره تلفن ومعاضدت حقوقی

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور
– اطلاع رسانی ازنحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
– چاپ وتکثیر تعدادی بروشور
– نصب تابلوهای راهنمای ارباب رجوع
– نصب مشخصات متصدیان انجام امور

– ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.irantvto.org
– تدوین منشوراخلاقی سازمان
– احصاء روشهای انجام کار
– راه اندازی سیستمهای مکانیزه دربرخی قسمتها
– نظرسنجی ازمردم درخصوص نحوه ارائه خدمات

بیمه آسیا
– نصب تابلوی راهنمای طبقات وتابلوسردراتاقها
– نصب تابلوی نام ونام خانوادگی كارشناسان وكارهای مربوط به آنان
– راه اندازی تلفن گویادرمركز
– تهیه وتوزیع بروشورهای اطلاع رسانی بین متقاضیان
– ایجادسایت اینترنتی

– نظرسنجی ازارباب رجوع
– تدوین منشوراخلاقی وابلاغ آن به كاركنان
– مستندسازی روشهای انجام كار
– اصلاح روشهای انجام كار

بیمه دانا
– نصب تابلوی راهنمای طبقات وتابلوسردراتاقها
– نصب تابلوی نام ونام خانوادگی كارشناسان وكارهای مربوط به آنان
– راه اندازی تلفن گویادرمركز باشماره 8870823-8770990
– تهیه وتوزیع بروشورهای اطلاع رسانی بین متقاضیان
– درج آكهی درروزنامه های كثیرالانتشاربه جهت شناساندن شماره تلفن های واحدهای مختلف شركت
– تخصیص فضای مناسب وامكانات مختصری چون پذیرایی,نصب آبسردكن,میز وصندلی جهت رفاه حال مراجعین
– ارایه سخنرانیهای مختلف ولزوم توجه با اصل مشتری مداری درشركت

– تقدیرازكاركنان ساعی وبرخوردباكاركنان متخلف
– فعالیت بازرسین محسوس وغیر محسوس
– ایجادسایت اینترنتی
– نظرسنجی ازارباب رجوع
– تدوین منشوراخلاقی وابلاغ آن به كاركنان
– مستندسازی روشهای انجام كار
– اصلاح روشهای انجام كار

بیمه ایران
– تهیه بروشورهای اطلاع رسانی وآموزشی متنوع به زبان ساده به بیمه گذاران
– تهیه منشوراخلاقی وآموزش آن به کلیه کارکنان
– اصلاح فرآیندهای انجام کار

– توجه جدی به موضوع تشویق وتنبیه پرسنلی که دارای رفتارخوب یا نامناسب بامراجعین باشند
– دقت درپیگیری شکایات واصله
– فعال کردن واحدهای مشاوره واطلاعات درشعب بزرگ باهدف راهنمائی مراجعین

بیمه البرز
– تهیه ودراختیارقراردادن بروشورهای اطلاع رسانی متنوع
– تهیه کتاب “راهنمای بیمه برای خانواده”
– بازنگری مستمر روشهای انجام کار

– مستندسازی خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع

– ایجادونصب صندوقهای انتقادات وارائه پیشنهادات
– نصب راهنمای طبقات وواحدهادرمدخل ورودی شرکت
– انجام نظرسنجی ازارباب رجوع

بنیادشهید انقلاب اسلامی
– اطلاع رسانی ازنحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
– چاپ وتکثیر تعدادی بروشور
– نصب تابلوهای راهنمای ارباب رجوع
– نصب مشخصات متصدیان انجام امور

– ایجادسایت اینترنتی باآدرسwww.shahid.ir
– تدوین منشوراخلاقی سازمان
– بهبودواصلاح روشهای انجام کار
– راه اندازی سیستمهای مکانیزه دربرخی قسمتها
– نظرسنجی ازمردم درخصوص نحوه ارائه خدمات
– فعال کردن سیستمهای بازرسی وپاسخگویی به شکایات
– تشویق وتقدیراز کارکنان ومدیران موفق وبرخورد قاتونی با کارکنان ومدیرانی که باعث نارضایتی ارباب رجوع می شوند

اقدامات استانها:
– نصب تابلوی راهنمای طبقات واتاقها،نام ونام خانوادگی وپست سازمانی کارکنان وتهیه وتوزیع منشور اخلاقی دراکثر قریب به اتفاق استانها
– نصب تابلوی عناوین فعالیتها دراستانهای اردبیل،ایلام،خراسان،کرمانشاه،گلستان،گیلان،مرکزی وهمدان
– تهیه کتابچه راهنمای ارباب رجوع دراستان کردستان
– نصب تلفن پیام گیردراستان قزوین
– انجام برخی فعالیتهای دیگر دربرخی استانها

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ـ اطلاع‎رسانی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات در زمینه قوانین و مقررات از سوی دفتر بودجه و تشكیلات
ـ كوتاه‎نمودن مدت‎زمان مراحل تصویب طرح‎های تحقیقاتی از سوی مركز مطالعات و تحقیقات فرهنگی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky