مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکردهای آموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت در فایل ورد (word) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکردهای آموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکردهای آموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:16
چکیده:
درسالهای اخیرجمعیت قابل توجه کودکان درایران سبب توجه ویژه به مساله اموزش و فضاهای اموزشی کودکان شده است متاسفانه درایران اکثردبستانها و مهدکودکها درفضاهای فاقد طراحی مناسب و یادرفضاهایی با کاربری غیراموزشی مثل خانه تاسیس میگردند هدف ازتحقیق حاضر دستیابی به اصول طراحی فضاهای ویژهکودکان برای کودکان 3تا6 سال ایرانی با تاکید بربهره گیری ازقابلیت هایه محیطی موثربرذهن و رفتارکودکان ورویکرد ارتقا خلاقیت آنان است دراین تحقیق برپایه تلفیق نظرات مرتبط با موضوع تحقیق ازروش تحقیق پیمایشی زمینه یابی استفاده شده است و براساس مدل خلاقیت اصول طراحی فضاهای اموزشی استنتاج گردیده است نتایج تحقیق براساس مدل تهیه اصولی معمارانه برای طراحی فضاهای اموزشی کودکان 3تا6ساله درجهت ارتقا انگیزش و خلاقیت آنان است تغییرتکمیل پذیری فضا و اجزای آن تداخل فضاهای بازوبسته و بازسازی عناصرمحرک طبیعی مانند نورآب گیاهان میشود.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0