برری و شاسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان در فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برری و شاسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برری و شاسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف از این پژوهش شناسایی و ارزیابی برخی عوامل مؤثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان از دیدگاه مدیران باشگاه های ورزشی بانوان و مدیران و کارشناسان ادارات تربیت بدنی بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی بانوان 60 نفر و کارشناسان ادارات تربیت بدنی 50 نفر تشکیل دادند. ( N=110)ابزار پژوهش پرسش نامه ای شامل 40 سال که طی آن 95% بود. نتایج نشان داد که 11 عامل حمایت مالی، مدیریت مکان، مدیریت محصول، مدیریت فرآیند، مدیریت قیمت، قدرت های حاکم بر بازار، روابط عمومی، عوامل انگیزشی، انتظارات طرف داران و تماشاگران، شواهد فیزیکی مهم ترین عوامل مؤثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان بودند که لازم است توجه و سرمایه گذاری اداره کل تربیت بدنی و مدیران باشگاه های ورزشی بانوان و بازاریابان ورزشی در سطح استان در این زمینه ها متمرکز گردد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0