توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رایگان بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش در فایل ورد (word) دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رایگان بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رایگان بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رایگان بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش در فایل ورد (word) :

در موضوع تولید و فروش امروزه دو دیدگاه متفاوت وجود دارد .دیدگاه اول که آنرا دیدگاه مبتنی بر فروش می نامند بر تولید و سپس فروش می اندیشد .در این دیدگاه تولید کننده قبل از آنکه بازار محصول و مشتریان خود را بشناسد اقدام به تولید کالا نموده و آنگاه با توسل به روشهای تبلیغی مختلف تلاش می نماید کالاهای تولیدی خود را در بازارهای مختلف به فروش برساند. در این روش قطه شروع تولید، بنگاه تولیدی است . این دیدگاه یک دیدگاه سنتی در تولید می باشد و با عنایت به تنوع سلائق و تغییرات سریع سلیقه مصرف کنندگان و از طرفی محدودیت سرمایه و زمان نمی تواند در دنیای امروز منجر به کسب درآمدهای مورد انتظار شود . دیدگاه دومی که از آن به دیدگاه مبتی بر بازار و بازاریابی یاد می شود، معتقد است امروزه قبل از اقدام به تولید یک کالا باید بازار های آن کالا را شناخت و سپس متناسب با توان تولیدی خود ، بازار مورد نظر را انتخاب و مشتریان(متقاضیان) آن کالا را در بازار انتخابی از جنبه های مختلف از جمله وضعیت درآمدی ، سلیقه و انتظارات شناخت و آنگاه اقدام به تولید کالایی نمود که از تمام لحاظ منطبق با خواست مصرف کننده آن کالا باشد . در این نگرش از تولید ،نقطه آغاز فعالیتهای تولیدی بجای بنگاه تولیدی بازار آن کالا خواهد بود . با این نگرش می توان گفت که کالا قبل از تولید، بازار فروش خود را یافته و شاید بهتر بتوان گفت که کالا قبل از تولید فروخته شده است . در دنیای امروز دیگر کسی حاضر نیست که ابتدا تولید نموده و سپس در جلوی بنگاه خود به انتظار مشتری بنشیند .
در نگرش مبتنی بر بازار نوع کالای تولیدی، نوع بسته بندی،نحوه توزیع ، نحوه فروش ونوع و نحوه خدمات پس از فروش برای بازارهای مختلف متفاوت است . در نگرش مبتنی بر بازار تولید کننده نمی تواند برای بازارهای مختلف یک محصول خاص، نسخه ای واحد بپیچد . توان خرید در بازارهای مختلف متفاوت است ، بعد مسافت در بازارهای مختلف متفاوت است ، سلایق در بازارهای مختلف با هم متفاوتند و خلاصه اینکه نگرشهای مصرف کنندگان در بازارهای مختلف یک محصول با هم متفاوت است و تا زمانی که بازارها از جهت مشخصه خاص خود شناسایی نشوند نمی توان کالائی تولید کرد که در آن بازار خریدرا داشته باشد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky