فایل بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان در فایل ورد (word) دارای 112 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان
موضوع این فایل بررسی رشد قضاوت اخلاقی در دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین مقایسهای بین متولدین سالهای 63، 61، 60 و 59 است.
گروه نمونه از دانشكده علوم انسانی، دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین انتخاب شده است. تعداد افرادی كه در این فایل شركت داشتند 96 نفر بود كه به چهار گروه 24 نفری تقسیم شدند.
تلاش این بررسی، فایل درباره نظریه روان شناسان شناختی به خصوص پیاژه و كهلبرگ است و در پی پاسخ به این سؤال است كه آیا اخلاق تابع مراحل رشد عقلی است، به عبارتی دقیقتر آیا قضاوتهای اخلاقی همراه با افزایش توانشهای شناختی و سن، رشد مییابد؟
فایل بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان در فایل ورد (word)
فهرست مطالب
رشد ملاكهای اخلاقی:
بیان موضوع:
هدف فایل:
ضرورت و اهمیت فایل:
تاریخچه مختصر در جهان و ایران
ماهیت اخلاق :
مفهوم رشد اخلاقی در نوجوانی و جوانی
زمینههای اجتماعی و فرهنگی رشد
تعریف واژهها:
نكاتی درباره چگونگی تحول اخلاقی
دیدگاههای روان شناختی درباره اخلاق:
دیدگاه بد سرشت بودن ذاتی انسان:
رشد اخلاق در كودك:
روش آموزش اخلاق:
ب- دیدگاه نیك سیرت بودن فطری انسان:
تعریف اخلاق:
رشد اخلاق:
رشد شناختی:
شناخت:
تحول شناختی از دیدگاه پیاژه:
رشد اخلاقی از دیدگاه پیاژه
1- مرحله تابعیت
2- مرحله استقلال اخلاقی
رشد اخلاقی از دیدگاه كهلبرگ
ب- سطح اخلاق قراردادی
مرحله سوم: اخلاق پسر خوب، دختر خوب
مرحله چهارم: اخلاق بر اساس قانون و نظم
ج- سطح اخلاق فرا قراردادی
مرحله پنجم: اخلاق بر اساس پیمان اجتماعی
مرحله ششم: اخلاق بر اساس اصول جهانی
محدوده سنی در رشد قضاوت اخلاقی
مفاهیم مهم در نظریه كهلبرگ
2-استدلال و داوریهای اخلاقی با جنبههای شناختی ارتباط دارد.
مقایسه نظامهای اخلاقی پیاژه و كهلبرگ
تعریف اخلاق:
شاخص اخلاق:
رشد اخلاق:
روش فایل در اخلاق:
آموزش اخلاق:
پیشینه مطالعاتی در جهان و ایران:
قضاوت اخلاقی بهتر و رشد یافته تری صورت میگیرد. (رمضانی، 1378)
فصل سوم روش شناسی
موضوع فایل:
سؤالهای فایل:
فرضیههای فایل:
تعریف عملیاتی متغیرهای فایل:
روش فایل:
نوع فایل:
ابزار فایل
شیوه نمره گذاری
سطح فرا قراردادی
جمعیت فایل
نمونه فایل:
روش انتخاب آزمودنی:
تجزیه و تحلیل آماری:
تجزیه و تحلیل كیفی:
روشهای جدید در سنجش قضاوتهای اخلاقی
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل نتایج
توصیف اطلاعات:
جدول 2-4- فراوانی، درصد فراوانی، فراوانی تراكمی و درصد فراوانی تراكمی مراحل قضاوت
جدول 3-4- واریانس نمرات چهار گروه
جدول 4-4- نتایج تحلیل واریانس میانگین چهار گروه
جدول 5-4- نتیجه t استودنت میانگین گروههای 1 و 2
جدول 6-4- نتیجه t استودنت میانگین گروههای 1 و 3
جدول 7-4- نتیجه t استودنت میانگین گروههای 1 و 4
جدول 8-4- نتیجه t استودنت میانگین گروههای 2 و 3
جدول 9-4- نتیجه t استودنت میانگین گروههای 2 و 4
جدول 10-4- نتیجه t استودنت میانگین گروههای 3 و 4
فصل پنجم
تبیین فرضیه
تجزیه و تحلیل نتایج فایل
فرضیههای دیگر این فایل عبارتند از:
محدودیتها:
پیشنهادها:
فایل بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان در فایل ورد (word)
فهرست منابع
رشد ملاكهای اخلاقی:
بیان موضوع:
هدف فایل:
ضرورت و اهمیت فایل:
تاریخچه مختصر در جهان و ایران
ماهیت اخلاق :
مفهوم رشد اخلاقی در نوجوانی و جوانی
زمینههای اجتماعی و فرهنگی رشد
تعریف واژهها:
نكاتی درباره چگونگی تحول اخلاقی
دیدگاههای روان شناختی درباره اخلاق:
دیدگاه بد سرشت بودن ذاتی انسان:
رشد اخلاق در كودك:
روش آموزش اخلاق:
ب- دیدگاه نیك سیرت بودن فطری انسان:
تعریف اخلاق:
رشد اخلاق:
رشد شناختی:
شناخت[1] :
تحول شناختی از دیدگاه پیاژه:
رشد اخلاقی از دیدگاه پیاژه
1- مرحله تابعیت
2- مرحله استقلال اخلاقی
رشد اخلاقی از دیدگاه كهلبرگ
ب- سطح اخلاق قراردادی
مرحله سوم: اخلاق پسر خوب، دختر خوب
مرحله چهارم: اخلاق بر اساس قانون و نظم
ج- سطح اخلاق فرا قراردادی[3]
مرحله پنجم: اخلاق بر اساس پیمان اجتماعی
مرحله ششم: اخلاق بر اساس اصول جهانی
محدوده سنی در رشد قضاوت اخلاقی
مفاهیم مهم در نظریه كهلبرگ
2-استدلال و داوریهای اخلاقی با جنبههای شناختی ارتباط دارد.
مقایسه نظامهای اخلاقی پیاژه و كهلبرگ
تعریف اخلاق:
شاخص اخلاق:
رشد اخلاق:
روش فایل در اخلاق:
آموزش اخلاق:
پیشینه مطالعاتی در جهان و ایران:
قضاوت اخلاقی بهتر و رشد یافته تری صورت میگیرد. (رمضانی، 1378)
[2]- Preconventional Level
[3]- Postconventional Level
رشد ملاكهای اخلاقی:
بیان موضوع:
هدف فایل:
ضرورت و اهمیت فایل:
تاریخچه مختصر در جهان و ایران
ماهیت اخلاق :
مفهوم رشد اخلاقی در نوجوانی و جوانی
زمینههای اجتماعی و فرهنگی رشد
تعریف واژهها:
نكاتی درباره چگونگی تحول اخلاقی
دیدگاههای روان شناختی درباره اخلاق:
دیدگاه بد سرشت بودن ذاتی انسان:
رشد اخلاق در كودك:
روش آموزش اخلاق:
ب- دیدگاه نیك سیرت بودن فطری انسان:
تعریف اخلاق:
رشد اخلاق:
رشد شناختی:
شناخت[1] :
تحول شناختی از دیدگاه پیاژه:
رشد اخلاقی از دیدگاه پیاژه
1- مرحله تابعیت
2- مرحله استقلال اخلاقی
رشد اخلاقی از دیدگاه كهلبرگ
ب- سطح اخلاق قراردادی
مرحله سوم: اخلاق پسر خوب، دختر خوب
مرحله چهارم: اخلاق بر اساس قانون و نظم
ج- سطح اخلاق فرا قراردادی[3]
مرحله پنجم: اخلاق بر اساس پیمان اجتماعی
مرحله ششم: اخلاق بر اساس اصول جهانی
محدوده سنی در رشد قضاوت اخلاقی
مفاهیم مهم در نظریه كهلبرگ
2-استدلال و داوریهای اخلاقی با جنبههای شناختی ارتباط دارد.
مقایسه نظامهای اخلاقی پیاژه و كهلبرگ
تعریف اخلاق:
شاخص اخلاق:
رشد اخلاق:
روش فایل در اخلاق:
آموزش اخلاق:
پیشینه مطالعاتی در جهان و ایران:
قضاوت اخلاقی بهتر و رشد یافته تری صورت میگیرد. (رمضانی، 1378)
[2]- Preconventional Level
[3]- Postconventional Level
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0