توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

  تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری در فایل ورد (word) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری در فایل ورد (word) :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده مربوط به سال 2017 با عنوان تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری در فایل ورد (word): یک رویکرد مبتنی بر تحیل داده ها (داده کاوی)، در قالب فایل pdf و در حجم 22 صفحه، همراه با فایل مقاله انگلیسی اصلی در حجم 10 صفحه.


عنوان انگلیسی مقاله:

Joint effects of management responses and online reviews on hotel financial performance: A data-analytics approach


سال چاپ: 2017

محل انتشار:

International Journal of Hospitality Management 62 (2017) 101–110


بخشی از متن ترجمه:

این مطالعه براساس مجموعه داده های عظیم و منحصربه فرد 22483 پاسخ مدیریت به 76649 بررسی آنلاین مشتری در سایت TripAdvisor در هفت روز - همسان با عملکرد هر سه ماه یک بار مالی هتل - دریافت که ارائه واکنش های به موقع و طولانی، عملکرد مالی آتی را بهبود می بخشد، درحالی که ارائه واکنش ها توسط مدیران اجرایی هتل و واکنش های که صرفا موضوعاتی را در بررسی آنلاین تکرار می کنند عملکرد مالی آتی را کاهش می دهد. مضافا این که، امتیاز و حجم بررسی اثرات، واکنش های مدیریت را تعدیل می کند. با افزایش میانگین امتیازات بررسی باید واکنش های مدیریتی بیشتری با اندازه بزرگتری بدست آید. با رشد حجم بررسی، مزایای ارائه واکنش های به موقع و طولانی تقلیل می یابد. یافته های مطالعه، پیامدهای جدیدی را برای واکنش های مدیریتی به بررسی های آنلاین به منظور افزایش عملکرد مالی هتل تولید می کند



تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری در فایل ورد (word)
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

نخستین پرسش پژوهش

پرسش دوم پژوهش

گسترش فرضیه

ویژگی های واکنش مدیریت و عملکرد هتل

موقعیت شغلی واکنش دهندگان

فرضیه 1. واکنشی اجرایی ارتباطی مثبت با عملکرد مالی آتی هتل دارد

به هنگام بودن واکنش

فرضیه 2. به هنگام بودن واکنش، ارتباطی مثبت با عملکرد مالی آتی هتل دارد

اندازه واکنش

فرضیه 3 . اندازه واکنش، ارتباطی مثبت با عملکرد مالی آتی هتل دارد

تکرار موضوعات

فرضیه 4. تکرار موضوعات بین واکنش های مدیریت و بررسی های آنلاین ارتباطی منفی با عملکرد مالی آتی هتل دارد

حجم واکنش

فرضیه 5 . حجم واکنش، ارتباط مثبتی با عملکرد مالی آتی هتل دارد

فرضیه 6 . امتیاز بررسی، تاثیر موقعیت شغلی ارائه کننده واکنش، به هنگام بودن واکنش، اندازه واکنش ها، تکرار موضوع و حجم واکنش بر عملکرد مالی آتی هتل را تعدیل می کند

فرضیه 7 . حجم بررسی،تاثیر موقعیت شغلی ارائه کننده واکنش، به هنگام بودن واکنش، اندازه واکنش ها، تکرار موضوع و حجم واکنش بر عملکرد مالی آتی هتل را تعدیل می کند

روش شناخت

- داده ها و نمونه

مقیاس ها

مشخصات مدل

نتایج و یافته ها

برآوردهای تعدیل WOM آنلاین بر اثر واکنش های مدیریت بر عملکرد مالی هتل

بررسی های مستحکم

مباحثه و مفاهیم

همکاری و کمک های نظری

تشریک مساعی های عملی

محدودیت ها و پژوهش آتی




برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky