تصویر کشور مبدا و قصد خرید مصرف کننده: از شناخت تا احساس مورد مطالعه: صنعت گوشی تلفن همراه در فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تصویر کشور مبدا و قصد خرید مصرف کننده: از شناخت تا احساس مورد مطالعه: صنعت گوشی تلفن همراه در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تصویر کشور مبدا و قصد خرید مصرف کننده: از شناخت تا احساس مورد مطالعه: صنعت گوشی تلفن همراه در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف مطالعه حاضر بررسی تاثیر دو جزء شناختی و احساسی تصویر ذهنی کشور مبدا بر قصد خرید مصرفکننده است. بدین منظور، چارچوب مفهومی تحقیق طراحی و روابط بین سازههای آن )ابعاد تصویر ذهنی کشور مبدا، تصویر محصول و قصد خرید مصرفکننده( مطرح گردید. دادهها با استفاده از نظرات387 نفر از دارندگان گوشیهای تلفن همراه با نامهای تجاری منتخب جمعآوری گردید. نتایج نشاندهنده تاثیر هر دو جزء شناختی و جزء احساسی تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکلگیری تصویر محصول و نیز تاثیر مستقیم و غیر مستقیم آنها بر قصد خرید مصرفکننده در قالب قصد خرید محصول و قصد خریدکشور است
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0