توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  استفاده از فناوری رسانه اجتماعی و عملکرد ارتباط با مشتری: مورد مطالعه شرکت کاله در pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از فناوری رسانه اجتماعی و عملکرد ارتباط با مشتری: مورد مطالعه شرکت کاله در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از فناوری رسانه اجتماعی و عملکرد ارتباط با مشتری: مورد مطالعه شرکت کاله در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از فناوری رسانه اجتماعی و عملکرد ارتباط با مشتری: مورد مطالعه شرکت کاله در pdf :






تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

بدون تردید می توان گفت مهم ترین دارایی سازمان ها مشتریان هستند. به همین دلیل لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب و حفظ مشتربان طراحی و پیاده سازی شود، سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریتکند که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نام دارد. سازماندهی اثربخش در رسانه های اجتماعی برتری هایی را در سازمان ها به وجود می آورد. به کارگیری رسانه اجتماعی می تواند در سازمان ها شور و شوق را در کارکنان و مشتریان ایجاد کندو مدیران از کارکنان در تصمیمات مهم در سازمان ها استفاده کنند. هدف کلی این پژوهش بررسی قابلیت ها در استفاده ازفناوری رسانه اجتماعی و عملکرد ارتباط با مشتری در شرکت کاله میباشد. این تحقیق یک مطالعه کاربردی که به روش پیمایشی انجام شده است .جامعه آماری این تحقیق 691 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت کاله میباشد.در تهیه جداول ، دسته بندی ، استخراج و تحلیل بهتر داده ها از نرم افزار کامپیوتری Spss استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که سیستم های مدیریت مشتری محور و تکنولوژی رسانه اجتماعی در شرکت کاله تاثیر مثبت و معناداری با مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky