بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی در pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
نارساخوانی یکی از رایجترین ناتوانیهای یادگیری در دانشآموزان است که موجب دشواری در خواندن و مشکلات زبان میشود و نیاز به آموزشهای ویژه دارد. فناوری اطلاعات و ارتباطات با ویژگیهایی همچون شخصی سازی یادگیری، رویکرد چندحسی و افزایش تعاملات با محتوا، میتواند نقش مهمی در شکلگیری دانش و مهارت های دانش آموزان با ناتوانیهای یادگیری ایفا کند. در این میان، پتانسیل فناوری واقعیت افزوده در ترکیب د نیای واقعی با محتوای مجازی، شیوههای جدیدی برای یادگیری و بهبود کیفیت آموزشهای رایج ارایه میدهد و فرایند یادگیری را به یک تجربه تعاملی، چندحسی و لذتبخش تبدیل میکند. پژوهش حاضر ضمن مرور بر مطالعات صورت گرفته بر پایه واقعیت افزوده و نقش آن در آموزش دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی، روشی را پیشنهاد میکند که در آن پتانسیلهای واقعیت افزوده متناسب با مدل-های یادگیری چندحسی شکل میگیرد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0