بازنمایی زنان در یک آگهی تجاری تلویزیونی در pdf دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازنمایی زنان در یک آگهی تجاری تلویزیونی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازنمایی زنان در یک آگهی تجاری تلویزیونی در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
چکیده: در این مقاله به بررسی بازنمایی زنان در یک آگهی بازرگانی تلویزیونی پرداخته می شود. سوال اصلی در این جا چگونگی ارایه تصویر زن به گونه ای است که بازتولید فرهنگی «فنای نمادین» آنها را در جامعه به دنبال دارد. بخش بزرگی از بازنمایی ها در آگهی های تجاری زنان را در قالب نقش های کلیشه ای فرهنگی به تصویر می کشد. ما در این مقاله به مطالعه یک آگهی تجاری می پردازیم که برخلاف سایر آگهی ها، زن را در نقش های جدید به نمایش می گذارد؛ در عین حال در این شکل از بازنمایی همچنان با زنی مساله دار مواجه ایم. در اینجا سوژه ای از «زن مدرن ایرانی» بر ساخته می شود که کاملا منطبق با شرایط سوژگی «زن سنتی ایرانی» است. نتیجه آنكه علی رغم تغییرات ظاهری در زندگی زنان، همچنان زنانگی به مثابه «دیگری مردانگی» تعریف می شود.
كلید واژه: آگهی های تجاری، بازنمایی، برساختن سوژه، فنای نمادین، مطالعات فرهنگی، نشانه شناسی
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0