مقاله تجارت الکترونیکی و مشکلات ناشی از گسترش آن درایران تحت word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تجارت الکترونیکی و مشکلات ناشی از گسترش آن درایران تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجارت الکترونیکی و مشکلات ناشی از گسترش آن درایران تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:12
چکیده:
فناوری اطلاعات شیوه های اجرایی بازاریابی را تغییر داده و سازمان ها را به رقابت سخت و آگاهانه دعوت کرده است به جرات م یتوان گفت سازمانهایی دراین رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آنها سازمان خود را با شرایط محیطی وفق داده و شرایط داخلی و بین المللی را بهبود بخشند هدف از به کارگیری تجارت الکترونیکی گسترش روشهای قدیمی تجارت نیست بلکه ارایه روش جدید درانجام امور بازرگانی محسوب میشود به واسطه این روش جدید سازمان ها قادرند که محصولات خدمات خود را به شکل تمام وقت به تمام خریداران درسراسر جهان مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیت ها عرضه کنند با عنایت به اهمیت تجارت الکترونیک و متعاقبا تاثیر آن برخواسته ها نیازهای بشری و عملکرد سازمان ها این پژوهش به بررسی تجارت الکترونیک مفاهیم مزایا و معایب استفاده از آن مسائل مرتبط با آن همچنین مشکلات ناشی از گسترش آن درایران می پردازد. نتایج تحقیقات نشان میدهد علیرغم توسعه روزافزون نقش و کاربرد تجارت الکترونیک درراستای عدم توسعه ایران عزیزمان دراین راستا مسائلی وجود دارد که لازم است مورد توجه خاص مسئولین قرارگیرد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0