توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیاده سازی مدل تعادلی سازمانی در شرکتهای مترو برای ارتقاء کیفیت خدمات مسافری تحت pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیاده سازی مدل تعادلی سازمانی در شرکتهای مترو برای ارتقاء کیفیت خدمات مسافری تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیاده سازی مدل تعادلی سازمانی در شرکتهای مترو برای ارتقاء کیفیت خدمات مسافری تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیاده سازی مدل تعادلی سازمانی در شرکتهای مترو برای ارتقاء کیفیت خدمات مسافری تحت pdf :

تعداد صفحات:10

چکیده:

با شتاب روز افزون تحولات و دگرگونیها در دنیای کنونی که عصر اطلاعات و ارتباطات است و به دلیل بی ثباتی و تغییر پذیری و نیز غیر قابل پیش بینی بودن اینتغییرات، آنچه که کشورهای جهان به ویژه در حال توسعه را درجهت افزایش بهره وری و پیشرفت و ترفی آنها مدد می رساند، همانا استفاده از فرصتها در رقابت با سایر کشورها است و این امر میسر نمی گردد مگر با درایت و خلاقیت مدیران و نیز تاثیر مدیران در پرورش خلاقیت کارکنانکه به کمک یکدیگر در جهت رشد و بالندگی سازمان خود و در نتیجه، جامعه بکوشند. بهبود و ارتقای کیفیت سازمان و نواوری افزایشخلاقیت می تواند به ارتقای کمیت و کیفیت خدمات، کاهش هزینه ها، جلوگیری از اتلاف منابع، کاهش بوروکراسی ، افزایش رقابت، افزایش کارایی و بهره وری ، ایجاد انگیزش و رضایت شغلی در کارکنان منجر گردد. در این راستا سازمانها به دنبال بکارگیری استانداردهای کیفیت و اجرای آن هستند تا نسبت به رقبا سرآمد بوده و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهند سازمان های حمل و نقل ریلی خصوصا سازمانهای که با مسافران در ارتباط هستند از این داستان مستثنی نبوده و برای ارتقاء کیفیتخدمات می بایستی در این راه گام بردارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky