توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  بررسی اثر کیفیت درک شده از محصولات اصلی و انتقال آن به محصولات جدید بر نگرش مصرف کنندگان به تعمیم برند در صنعت مواد غذایی تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر کیفیت درک شده از محصولات اصلی و انتقال آن به محصولات جدید بر نگرش مصرف کنندگان به تعمیم برند در صنعت مواد غذایی تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر کیفیت درک شده از محصولات اصلی و انتقال آن به محصولات جدید بر نگرش مصرف کنندگان به تعمیم برند در صنعت مواد غذایی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر کیفیت درک شده از محصولات اصلی و انتقال آن به محصولات جدید بر نگرش مصرف کنندگان به تعمیم برند در صنعت مواد غذایی تحت pdf :






تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

در راهبرد استراتژی تعمیم برند مهمترین مسئله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند. این مقاله به ارزیابی یکی از عوامل موثر بر نگرش مثبت مصرفکنندگان به تعمیم برند مربوط به شرکتهای فعال در صنعت موادغذایی می پردازد. نتایج نشان دهنده اناست که خاطره و تصویری که یک مشتری از محصولات اصلی و پیش از تعمیم یک برند در ذهن خود دارد تا حدتقریبا زیاد تا متوسط بر روی نوع نگرش وی به محصولات پس از تعمیم اثر می گذارد. لذا برندهای قوی همواره باید با حفظ وافزایش ویژگی های اصلی و مثبت خود که مشتری آنها را از محصولات اصلی درک کرده است به تولید محصولات جددی بپردازد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky