توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

  مقایسهای بین رفتار مصرف كننده محصولات لبنی در جمهوری اسلامی ایران و فرانسه (با رویكرد فرهنگی) word دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف مقایسهای بین رفتار مصرف كننده محصولات لبنی در جمهوری اسلامی ایران و فرانسه (با رویكرد فرهنگی) word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی مقایسهای بین رفتار مصرف كننده محصولات لبنی در جمهوری اسلامی ایران و فرانسه (با رویكرد فرهنگی) word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسهای بین رفتار مصرف كننده محصولات لبنی در جمهوری اسلامی ایران و فرانسه (با رویكرد فرهنگی) word :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده مقایسهای بین رفتار مصرف كننده محصولات لبنی در جمهوری اسلامی ایران و فرانسه (با رویكرد فرهنگی) word، در قالب فایل pdf، همراه با مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2016.


عنوان اصلی مقاله:

A Comparison between Dairy Consumer Behavior of the Islamic Republic of Iran and France (with Cultural Approach)


سال چاپ: 2016
منبع:

Procedia Economics and Finance


بخشی از متن ترجمه:

امروزه، تحقیقات جهانی در سراسر جهان در رابطه با رفتار مصرف كنندگان انجام شده اند. اما هنوز همكشورهایی وجود دارند كه برای بازاریابان به لحاظ رفتاری ناشناخته هستند. ایران یكی از كشورهایی است كه میتواند برای بازاریابان بین المللی جذاب باشد.

هدف این مطالعه مقایسه رفتار مصرف كنندگان جمهوری اسلامی ایران و فرانسه است ( با رویكرد فرهنگی). در كل، به ترتیب 384 و 273 نفر از كشورهای ایران و مستقل تحلیل شدند. t فرانسه در این مطالعه شركت كردند. داده ها با استفاده از آمار توصیفی و آزمونهای نتایج نشان دادند كه بین دو كشور بر اساس طبقه اجتماعی از نظر اثر گروه مرجع ، كاهش ریسك خرید، تنوع طلبی، لذت از خرید ارزانطلبانه و مصرف مبتنی بر طبقه اجتماعی تفاوت وجود دارد. تفاوتی بین دو كشور از نظر حداقل كردن تلاش مشاهده نشد ...


مقایسهای بین رفتار مصرف كننده محصولات لبنی در جمهوری اسلامی ایران و فرانسه (با رویكرد فرهنگی) word
فهرست مطالب:

چکیده

واژگان کلیدی

مقدمه

اثر ریسک مرجع

کاهش ریسک خرید

حداقل سازی تلاش

مصرف مبتنی بر طبقه اجتماعی

نتیجه گیری

منابع و مآخذ



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky