توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اندازه گیری ملی گرایی بعنوان انگیزه هواداران تیم ملی فوتبال ایران فایل ورد (word) دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اندازه گیری ملی گرایی بعنوان انگیزه هواداران تیم ملی فوتبال ایران فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اندازه گیری ملی گرایی بعنوان انگیزه هواداران تیم ملی فوتبال ایران فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اندازه گیری ملی گرایی بعنوان انگیزه هواداران تیم ملی فوتبال ایران فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:21

چکیده:

سرافرازی و افتخار ملی یکی از عوامل روحیه آفرین در میان ملت هاست. از این دستاورها و پیامدهای توسعه ورزش ملی، موجب رونق اقتصادی و شکوفایی اجتماعی می شود. ملی گرایی، نوعی آگاهی جمعی است، که اغلب پدید آورنده حس وفاداری، شور، و دلبستگی افراد به عناصر تشکیل دهنده ملت(نژاد، زبان، سنت ها و عادت ها، ارزش های اجتماعی، اخلاقی، و به طور کلی فرهنگ) است. یکی از انگیزه هایی که در بازی های ملی در مقایسه با بازی های باشگاهیی داخلی وجود دارد، ملی گرایی و یا عرق ملی است. با طرح سوال، رسانه ها تا چه اندازه بر انگیزه هواداران تیم ملی تاثیر دارند، آیا رابطه ای بین انگیزه غرور ملی، هویت ملی و تعلق ملی وجود دارد؟ هدف از این مطالعه توسعه یک مقیاس برای اندازه گیری ملی گرایی بعنوان یک انگیزه برای هواداران تیم ملی بعنوان مصرف کننده می باشد. روش این پژوهش توصیفی- پیمایشی و میدانی است. جامعه آماری این پژوهش شامل هواداران تیم ملی فوتبال ایران می باشد که در ورزشگاه حاضر می شوند و بر اساس جدول مورگان نمونه منتخب 384 نفر تعیین شد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوگدانف (2005) بود که روایی آن با اساتید متخصص و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ( = 0/90 ) مورد تایید قرار گرفت. بر اساس آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون فریدمن، نتایج نشان می دهد که: بین مولفه ای ملی گرایی با یکدیگر و با رسانه های گروهی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. در رتبه بندی مولفه های ملی گرایی به ترتیب: غرور ملی، ارتباط با هموطنان، هویت و تعلق ملی رتبه های اول تا سوم را دارند. لذا پیشنهاد می شود از فوتبال و ظرفیت سازی آن در ملی گرایی به عنوان راهی برای اتحاد، همبستگی ملی و توسعه بیشتر کشور استفاده گردد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky