توضیحات

  انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس ملي تحقيقات بازاريابي

تعداد صفحات : 18

چکیده مقاله:

ترویج به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی آمیخته میتواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژیهای بازاریابی شرکت ها ایفا کند. بنابراین در طراحی و پیاده سازی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی همه اجزاء این مدل باید بصورت دقیق همراه با شاخص ها و اولویت آنها تعریف شوند. هدف از این تحقیق رتبه بندی و اولویت بندی کانال های مختلف ارتباطات بازاریابی به منظور گزینش مناسب ترین کانال ها می باشد. توجه به هدایت منابع محدود به سمت گزینه های اصلی ارتباطات بازاریابی امری ضروری است در این پژوهش، کانال های اصلی و اولویت دار در ارتباطات بازاریابی شناسایی می شود. برای جمع آوری معیارهای پژوهش، از نظر خبرگان مرتبط با موضوع بهره گرفته شده است. سپس از روش DEMATEL برای شناسایی آیتم های تاثیر گذار و تاثیر پذیر استفاده و با نرم افزار Super decision گزینه های مختلف اولویت بندی شده اند. با توجه به نتایج حاصل، در صنعت تولید لوازم خانگی گزینه برند سازی ، بالاترین اولویت را داراست، پس از آن به ترتیب فروش حضوری و بازار یابی مستقیم قرار دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

دانلود انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) با word, پروژه word انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي), دانلود سورس انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) با word, سیستم انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) با word, مدیریت انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) به زبان word, انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) با word, پروژه دانشجویی انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي), انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) به زبان word, انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) در word, سیستم انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) تحت word, دانلود پروژه انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) با فایل ورد (word), پروژه فایل ورد (word) انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي), سورس پروژه انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) به زبان word, انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) با فایل ورد (word), پروژه فایل ورد (word) انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي), انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) به زبان فایل ورد (word), انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) در فایل ورد (word), سیستم انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) تحت فایل ورد (word), دانلود پروژه انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) با word, پروژه انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) به زبان فایل ورد (word), سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,

آخرین مطالب وبلاگ

نظرات مشتریان

سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر

Copyright © 2014 cpro.ir