توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  بررسی رابطه سرمایه نمادین با بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام pdf دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سرمایه نمادین با بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سرمایه نمادین با بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سرمایه نمادین با بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام pdf :






تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه سرمایه نمادین با بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان می باشد.از این رویک سوال کلی و سه سوال جزیی شکل گرفته است که به بررسی رابطه سرمایه نمادین اقتصادی اجتماعی فرهنگی ، با بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان پرداخته شده است و هر دو سوال تایید شده اند و میزان انها برابر با 46.0 ،4600 ،46.0و 46.0 می باشد. نمونه گیری در این تحقیق به روش خوشه ای چند مرحله ای است و تعداد نمونه با استفاده از جدول کرجسی مورگان و فرمول کوکران برابر با 080 نفر می باشد. نرم افزارهای مورد استفاده در این تحقیق spss 21 و lisrel 9.1 می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات از طریق پرسش نامه محقق ساخته است. به طور کلی این چنین میتوان گفت که هر چه سرمایه های نمادین افراد مثبت و سازنده تر باشد و متناسب با اقتصاد، فرهنگ و اجتماع جامعه مورد نظر باشد و با ان هم راستا باشد، بیشتر میتوان با ان سرمایه نمادین به ترویج استفاده و مصرف سبز حاصل از بازاریابی سبز پرداخت، به عبارتی بازاریابی سبز بیشتر جواب میدهد و همین طور با افزایش این نوع بازاریابی مصرف افراد تحت تاثیرقرار خواهد گرفت و میزان ان مثبت خواهد شد. هر چه افراد سرمایه های نمادین اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مثبت تریداشته باشند بیشتر به بازاریابی سبز تن در میدهند و بیشتر رفتار خرید سبز از خود نشان میدهند که این این نشان دهنده رفتار خرید مثبت در جهت طبیعت سالم تر خواهد بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky