توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده در بازاریابی ویروسی توسط موبایل pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده در بازاریابی ویروسی توسط موبایل pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده در بازاریابی ویروسی توسط موبایل pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده در بازاریابی ویروسی توسط موبایل pdf :






تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

نفوذ بالای تلفن در محیط جهانی امروز یک طیف وسیع از فعالیتهای خوش آتیه بازاریابی موبایل،شامل کمپین های بازاریابی ویروسی موبایل را ارایه میدهد. اما موفقیتهای این کمپین ها،که کشف نشده باقی ماندند،وابسته به میل مصرف کنندگان به فعالیت بسمت تبلیغاتی است که آنها برای آشنایی با محصول دریافت میکنند،ازقبیل،ایجاد بازخورهای موبایل. بنابراین شناسایی و درک عواملی که روی رفتار برگشتی مصرف کننده موبایل تاثیر دارند مهم است. بابررسی مصرف کنندگان شبکه های اجتماعی خودمحور،ما پی بردیم که استحکام رابطه تاثیر منفی بر گامهای اشاره شده خواندن و تصمیم گیری دارد و درجه تمرکز تاثیری روی تصمیم گیری ندارد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky