مقاله کاهش زمان انتظار از طریق کاهش زمان اعزام امدادگر با به کارگیری متدلوژی شش سیگما ( مطالعه موردی) در pdf دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاهش زمان انتظار از طریق کاهش زمان اعزام امدادگر با به کارگیری متدلوژی شش سیگما ( مطالعه موردی) در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش زمان انتظار از طریق کاهش زمان اعزام امدادگر با به کارگیری متدلوژی شش سیگما ( مطالعه موردی) در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:22
چکیده:
در این مقاله ضمن معرفی متدلوژی شش سیگما به عنوان یک مدل حل مساله و ابزار کیفی جهت اندازه گیری کمی فرآیندها در یک سازمان خدماتی به کاربرد این متدلوژی در بهبود فرآیندهای شرکت امداد خودرو ایران پرداخته می شود . از جمله ویژگیهای عمده ی این روش که انگیزه لازم را برای استفاده و به کارگیری آن توسط مدیران و حمایت آنان را به همراه دارد، می توان به سودهای مالی و اثر هزینه ای و افزایش رضایت مشتری که انجام هر پروژه مبتنی بر این روش دارد و همچنین اهمیت ارتباط نتایج مالی با پروژه های انجام شده با این متدلوژی و استفاده از ابزار آماری پیشرفته و منابع داده ای موجود برای به دست آوردن یک شاخص کمی اشاره نمود . شرکت امداد خودرو ایران در راستای دستیابی و تحقق آرمان و رسالت خود و دستیابی به سرعت، کیفیت، هزینه پایین، رسیدن به شاخصهای عملکردی و استنباطی مناسب در محیط رقابتی با به کارگیری متدلوژی شش سیگما و مدلDMAIC در فرآیندهای خود در سه حوزه مدیریتی، پشتیبانی و عملیاتی توانسته است به نتایج مطلوب و موفقیتهاییدست یابد . در این مقاله به طور خاص به مطالعه موردی یکی از پروژ ه های بهبود که با این متدلوژی موفقیت هایی بدست آورده، به تفصیل پرداخته می شود .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0