توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی کمانش جانبی در تیر های منو ریل و تعیین مقاوت اسمی آنها در برابر کمانش در pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کمانش جانبی در تیر های منو ریل و تعیین مقاوت اسمی آنها در برابر کمانش در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کمانش جانبی در تیر های منو ریل و تعیین مقاوت اسمی آنها در برابر کمانش در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کمانش جانبی در تیر های منو ریل و تعیین مقاوت اسمی آنها در برابر کمانش در pdf :

تعداد صفحات:9

چکیده:

مقاومت تیرهای منوریل در مقابل کمانش جانبی و کمانش جانبی پیچشی به سختی قابل ارزیابی است چراکه این تیرها در مقابل پیچش به نحومطلوبی مهار نشده اند. منوریلها در بال بالایی خود در فواصل مشخصی مهار می شوند ولی در بال پایینی کاملا آزاد می باشند مگر در تکیه گاههای انتهایی که از سخت کننده های قائم به منظور ممانعت از حرکت استفاده شده است و منجر به مهار بال پایینی نیز می شود. البته این نوع از مهارچندان حائز اهمیت نمی باشد زیرا فواصل تکیه گاهی در اکثر موارد بسیار زیاد است. مقاومت در برابر کمانش می تواند توسط مهارهایی در برابرتغییر مکانهای جانبی و دوران طولی بال بالایی در تکیه گاههای میانی افزایش یابد. مقاومت اضافی حاصله از مهار دورانهای طولی با پیچش سطح مقطع همراه است که طی آن بال پایینی متحمل دوران می شود. هدف از این مقاله بررسی اثر مهار ها بر روی کمانش الاستیک جانبی منوریل هایی ست که در بال پایین بارگذاری شده اند و توجه به چگونگی استفاده از این آثار در طراحی هاست. در این مقاله یک روش تحلیلی و اقتصادی برای تعیین مقاومت اسمی در برابر کمانش جانبی تیر های منو ریلی که در بال پایینی بارگذاری شده اند، ارائه شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky