توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معیارهای طراحی کلاس های درس در جهت ارتقای خلاقیت در pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معیارهای طراحی کلاس های درس در جهت ارتقای خلاقیت در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معیارهای طراحی کلاس های درس در جهت ارتقای خلاقیت در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معیارهای طراحی کلاس های درس در جهت ارتقای خلاقیت در pdf :






تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

خلاقیت یکی از پیچیده ترین فعالیت های ذهن انسان است که تعلیم و تعلم باید به آن توجه خاصی داشته باشد حال ممکن است اینسوال پیش آید که چگونه می توان خلاقیت را با تغییرات فضای کالبدی کلاس های درس پرورش داد. با توجه به تحقیقات فراوان دراین زمینه به این نتیجه رسیده اند که می توان خلاقیت را پرورش داد. فرض بر آن می شود که با تغییرات هدفمنددر چیدمان کلاس ومطالعه تاثیرات آن بر روی خلاقیت دانش آموزان می توان به این نتیجه می رسد که چیدمان باید طوری باشد که دانش اموز و یا کودکرا از فعالیت های از پیش تعیین شده بر حذر داشته باشد و ذهن و فکر آنها را درگیر انجام فعالیت های فکری کرده که این مورد تاثیربه سزایی در این روند رشد خلاقیت داشته باشد.روش پژوهش این مقاله کیفی ،و از نوع، توصیفی پیمایشی می باشدتحلیلی توصییفی و نتیجه گیری به صورت استنباطی می باشد .به نظر می رسد توجه به نکات ظریف درباره ی کلاس درس می تواندکارایی دانش آموزان را به صورت قابت توجهی بالا ببرد. زمانیکه دانش آموزان فضای کمی حتی برای جابجایی نداشته باشند دچاراضطراب و بی قراری می شوند و در نتیجه کارایی آنها کاهش می یابد. محیط کلاس می تواند خود به عنوان معلمی دیگر برای دانشآموزان باشد، زیرا می تواند به آنها انگیزه بدهد، یادگیری رابهبود دهد و مشکلات رفتاری کاهش پیدا کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky