توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرات زیبایی شناسی بسته بندی و تبلیغات شفاهی بر روی تصمیم خرید کالاهای خارجی تحت word دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات زیبایی شناسی بسته بندی و تبلیغات شفاهی بر روی تصمیم خرید کالاهای خارجی تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات زیبایی شناسی بسته بندی و تبلیغات شفاهی بر روی تصمیم خرید کالاهای خارجی تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرات زیبایی شناسی بسته بندی و تبلیغات شفاهی بر روی تصمیم خرید کالاهای خارجی تحت word :






تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

افزایش انواع محصولات وارداتی در بازار و سیاست دولت در حمایت از محصولات مشابه ساخت داخل، باعث ایجاد فضای رقابتی جدیدی در کسب وکار شده است که محصولات را از لحاظ کیفی به هم نزدیک نموده و این امر شرکت ها را وادار به تمایز می کند، یکی از این ابزارهای متمایز کننده از نظر کارکردی و نمادین بسته بندی می باشد. هدف اصلی این پژوهش بررسی این مسأله است که جنبه های زیبایی شناسانه در بسته بندی و برچسب گذاری محصولات خارجی، تا چه حد تبدیل به تبلیغات دهان به دهان این محصولات در بین مردم شده و تمایل به خرید ایجاد می کند. این مطالعه با رویکرد تاریخی و بصورت مروری و با اهداف کاربردی انجام شده است. جهت گردآوری اطلاعات، از روش کتابخانه ای، بصورت فیش برداری از مستندات استفاده شده و نتایج مبتنی بر کدگذاری مفاهیم اساسی پژوهش تعیین شده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان می دهد، به طور مشخصی در مطالعات اثرات جنبه های زیبایی بسته بندی بر تبلیغات شفاهی محصولات خارجی پذیرفته شده و این نوع تبلیغات مستند به مبانی گسترده ای، از محرک های فعال خرید به شمار آمده و تمایل به خرید محصولات وارداتی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky