توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با تصمیمگیری چند معیاره (مطالعه موردی: صنعت تولید لوازم خانگی) تحت word دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با تصمیمگیری چند معیاره (مطالعه موردی: صنعت تولید لوازم خانگی) تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با تصمیمگیری چند معیاره (مطالعه موردی: صنعت تولید لوازم خانگی) تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با تصمیمگیری چند معیاره (مطالعه موردی: صنعت تولید لوازم خانگی) تحت word :






تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

ترویج به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی آمیخته میتواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژیهای بازاریابی شرکت ها ایفا کند. بنابراین در طراحی و پیاده سازی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی همه اجزاء این مدل باید بصورت دقیق همراه با شاخص ها و اولویت آنها تعریف شوند. هدف از این تحقیق رتبه بندی و اولویت بندی کانال های مختلف ارتباطات بازاریابی به منظور گزینش مناسب ترین کانال ها می باشد. توجه به هدایت منابع محدود به سمت گزینه های اصلی ارتباطات بازاریابی امری ضروری است در این پژوهش، کانال های اصلی و اولویت دار در ارتباطات بازاریابی شناسایی می شود. برای جمع آوری معیارهای پژوهش، از نظر خبرگان مرتبط با موضوع بهره گرفته شده است. سپس از روش DEMATEL برای شناسایی آیتم های تاثیر گذار و تاثیر پذیر استفاده و با نرم افزار Super decision گزینه های مختلف اولویت بندی شده اند. با توجه به نتایج حاصل، در صنعت تولید لوازم خانگی گزینه برند سازی ، بالاترین اولویت را داراست، پس از آن به ترتیب فروش حضوری و بازار یابی مستقیم قرار دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky