توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطالعه تجربی و تئوری پاشش سوخت در موتورهای انژکتوری با پاشش چند نقطه ای (MPFI) تحت فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تجربی و تئوری پاشش سوخت در موتورهای انژکتوری با پاشش چند نقطه ای (MPFI) تحت فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی و تئوری پاشش سوخت در موتورهای انژکتوری با پاشش چند نقطه ای (MPFI) تحت فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی و تئوری پاشش سوخت در موتورهای انژکتوری با پاشش چند نقطه ای (MPFI) تحت فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:17

چکیده:

در این مقاله به بررسی تجربی روی ساختار پاشش یک نوع انژکتور معمولی با جریان چندگانه که در موتور انژکتوری XU7JP-L3 با پاشش غیر مستقیم استفاده می شود، انجام شده است. هدف از این تحقیق شناخت مشخصه ها و الگوی پاشش انژکتور و بررسی چگونگی تشکیل مخلوط سوخت و هوا در پورت ورودی می باشد. در بررسی حاضر فرایند اتمیزاسیون اسپری و مشخصات پاشش انژکتور به کمک تکنیک اندازه گیری لیزر، توسط دستگاه PDA1 مورد مطالعه قرار گرفته است و پاشش سوخت در پورت با استفاده از نرم افزار Wave مدل شده و چگونگی تشکیل و آماده سازی مخلوط سوخت و هوا در پورت در طول یک سیکل کامل بررسی شده است. نتایج تجربی حاکی از آن است که الگوی پاشش انژکتور با نحوه نصب آن روی پورت ورودی به سیلندر تطابق خوبی نداشته و منجر به شکل گرفتن یک چتر پاشش یکنواخت که به تشکیل کمترین میزان فیلم مایع سوخت بیانجامد نمی شود. همچنین قسمت بیشتر سوخت پاشیده شده در پورت بصورت فیلم مایع وارد سیلندر می شود و قسمت اعظم آن در طول مرحله تراکم و قبل از شروع احتراق تبخیر می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky