مقاله گونه شناسی رویکرد آموزشی پداگوژی،آندراگوژی،هیوتاگوژی موجود و مطلوب درموسسات آموزش عالی آزاد درراستای بهبود اشتغال: دیدگاه مدیران اساتید و دانشجویان تحت فایل ورد (word) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله گونه شناسی رویکرد آموزشی پداگوژی،آندراگوژی،هیوتاگوژی موجود و مطلوب درموسسات آموزش عالی آزاد درراستای بهبود اشتغال: دیدگاه مدیران اساتید و دانشجویان تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گونه شناسی رویکرد آموزشی پداگوژی،آندراگوژی،هیوتاگوژی موجود و مطلوب درموسسات آموزش عالی آزاد درراستای بهبود اشتغال: دیدگاه مدیران اساتید و دانشجویان تحت فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:24
چکیده:
دگرگونی های شگرف اموزش عالی و حرکت آن به سوی همگانی شدن دیدگاه جدیدی درتوسعه اموزش عالی پدیداورده است ورویکردهای جدید اموزش و یادگیری وجهی جدید به منشور اموزش الی افزوده است بررسی وضعیت موجود و مطلوبرویکردهای اموزشی و یادگیری درنظام اموزشی موسسات اموزش عالی ازاد مشهد هدف پژ<هش حاضر بود پژوهش ازنوع کاربردی و روش پژوهش مطالعه موردی بود جامعه اماری مدیران مدرسان و دانشجویان موسسات اموزش عالی ازاد مشهد بودند با استفاده ازنمونه گیری هدفمند 5نفر ازمدیران 8نفر ازمدرسان و 21نفر ازدانشجویان انتخاب شدند ازروش مصاحبه برای گرداوری داده های پژوهش استفاده شد درپژوهش حاضربرای تعیین اعتبار صحت و استحکام اطلاعات درحین مصاحبه ازتکنیک تایید توسط مصاحبه شوندگان استفاده گردید و بعدازاتمام مصاحبه بلافاصله یادداشت برداری ها و محتوی ضبط شده به دقت مورد مطالعه قرارگرفت به منظور روایی مضامین ازفرایند بازگشت چندباره و بررسی مجموعه داده های مجزا استفاده شدتا منبع شواهد حمایتی بازنگری و تایید شود دراین پژوهش ازشیوه تحلیل تفسیری بریا بررسی سوالات پژوهش استفاده شد و جهت پاسخگویی به سوالات پژوهش به تحیلیل محتوی مصاحبه ها و مقوله بندی پایم های مستتر درآن پرداخته شد نتایج نشان داد که رویکرد غالب درموسسات اموزش عالی ازاد به اصول رویکرد پداگوژی نزدیک است که ازجمله میتوان نیاز سنجی و برنامه ریزی باتوجه به نظر کارشناسان و متخصصین محتوی مدون و ازقبل تعین شده مدرس محوری روش تدریس سخنرانی را نام برد و به سمت اصول رویکرد اندراگوژی ازجمله ارزشیابی تکوینی و تراکمی و دوسوسه کاربرد فوری یادگیری کنترل مشارکتی زمینه تولید دانش درک موضوع و فرایند گفتمان جویادگیری مشارکتی درحال حرکت است و تنها یکی ازاصول رویکرد اموزش و یادگیری هیوتاگوژی که انگیزه فراگیر باتوجه به علاقه و اموختن تازه های علمی می باشد درفرایند اموزش و یادگیری این موسسات وجود داشت
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0