مقاله روشی جدید بر مبنای تبدیل موجک جهت افزایش پایداری رله دیفرانسیل ترانسفورماتورهای قدرت در برابر جریان هجومی و اشباع ترانسفورماتورهای جریان تحت فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روشی جدید بر مبنای تبدیل موجک جهت افزایش پایداری رله دیفرانسیل ترانسفورماتورهای قدرت در برابر جریان هجومی و اشباع ترانسفورماتورهای جریان تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روشی جدید بر مبنای تبدیل موجک جهت افزایش پایداری رله دیفرانسیل ترانسفورماتورهای قدرت در برابر جریان هجومی و اشباع ترانسفورماتورهای جریان تحت فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
مقاله روشی جدید بر مبنای تبدیل موجک جهت افزایش پایداری رله دیفرانسیل ترانسفورماتورهای قدرت در برابر جریان هجومی و اشباع ترانسفورماتورهای جریان تحت فایل ورد (word) که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران از صفحه 136 تا 144 منتشر شده است.
نام: روشی جدید بر مبنای تبدیل موجک جهت افزایش پایداری رله دیفرانسیل ترانسفورماتورهای قدرت در برابر جریان هجومی و اشباع ترانسفورماتورهای جریان
این مقاله دارای 9 صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اشباع ترانسفورماتور جریان
مقاله تبدیل موجک
مقاله ترانسفورماتور قدرت
مقاله جریان هجومی
مقاله رله دیفرانسیل
چکیده و خلاصهای از مقاله:
رله حفاظتی دیفرانسیل به عنوان مهم ترین و عمده ترین رله حفاظتی الکتریکی در قبال اختلال در ایزولاسیون ترانسفورماتور محسوب می شود. تلاش های مداوم به منظور هوشمندنمودن هرچه بیشتر این نوع رله حفاظتی توسط کارخانجات سازنده مختلف صورت گرفته و تاکنون روش ها و ابداعات گوناگونی جهت عملکرد بهتر رله معرفی شده است. هر گونه عملکرد نابجای رله دیفرانسیل با قطع ترانسفورماتور در طی بهره برداری می تواند سبب بروز خاموشی های گسترده شده و با ناپایداری شبکه همراه باشد. به همین علت بررسی عوامل موثر در کار نابجای رله و پیش بینی های به عمل آمده به منظور مقابله با آن حائز اهمیت می باشد. از جمله مهمترین پدیده هایی که ممکن است باعث ایجاد اختلال در عملکرد رله دیفرانسیل گردد، برقراری جریان هجومی هنگام برق دارکردن ترانسفورماتور و اشباع ترانسفورماتورهای جریان می باشد. در این مقاله ابتدا الگوریتمی جدید بر مبنای رفتار متفاوت جریان های تفاضلی تحت شرایط برقراری جریان هجومی و جریان خطا جهت تمایز این دو جریان در رله دیفرانسیل ارایه گردیده است. روش ارایه شده قادر است در کمتر از ربع سیکل جریان هجومی را از خطای داخلی تشخیص دهد. در ادامه این مقاله با استفاده از اندیسی که از فرکانس های بالا و با استفاده از تبدیل موجک استخراج می گردد، جریان مهار در مشخصه رله دیفرانسیل بهبود می یابد. در روش فوق هنگام خطای خارجی و اشباع ترانسفورماتورهای جریان، رله دیفرانسیل از پایداری قابل ملاحظه ای برخوردار خواهد شد. صحت الگوریتم های ارایه شده با استفاده از شبیه سازی خطا های مختلف و شرایط سوئیچینگ متفاوت توسط نرم افزار ATP/EMTP نشان داده شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0