مقاله ارزیابی شخصیت نام و نشان تجاری لنوو در مقایسه با چند نام و نشان برجسته درصنعت کامپیوتر در خراسان شمالی تحت pdf دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی شخصیت نام و نشان تجاری لنوو در مقایسه با چند نام و نشان برجسته درصنعت کامپیوتر در خراسان شمالی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی شخصیت نام و نشان تجاری لنوو در مقایسه با چند نام و نشان برجسته درصنعت کامپیوتر در خراسان شمالی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:25
چکیده:
شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیک ترین متغیر در تصمیم گیری مشتری در هنگام انتخاب میدانند. یکی ازمطلوبیتهای مشتری در انتخاب یک محصول،برند معتبر است. مقاله حاظر نتیجه یک تحقیق توصیفی_پیمایشی است کههدف آن ارزیابی و مقایسه جایگاه شخصیتی نام و نشان لنوو با سایر نام و نشانهای برجسته در صنعت کامپیوتر میباشد. جامعه مورد بررسی در این پژوهش مشتریان و افراد آشنا با صنعت کامپیوتر در خراسان میباشد.ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ای میباشد که بر اساس مدل خانم جنیفر آکر تنظیم شده است. و به منظور آزمون این مدل از نرم افزارspss استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که نام تجاری در صنعت کامپیوتر نیز مانند بسیاری از کسب و کارها، سرمایه محسوب میشود. و ارزش و اعتبار نام تجاری یک شرکت چندین برابر ارزش دارایی های مشهود و قابل رؤیت آناست. برندها دارای ماهیتی اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن احساس تعلق و مالکیت داشته باشند. هر نام تجاری شخصیت خاص خود را دارد. و از عوامل سازنده شخصیت مطلوب نام و نشان تجاری میتوان به عواملی نظیر تبلیغات گسترده، قدمت محصول نسبت به محصولات دیگر، صداقت و شایستگی و ; اشاره کرد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0