توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیربازارگرایی و بازار یابی الکترونیکی بر کارایی خدمات گردشگری: مطالعه موردی شهر تهران تحت pdf دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیربازارگرایی و بازار یابی الکترونیکی بر کارایی خدمات گردشگری: مطالعه موردی شهر تهران تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیربازارگرایی و بازار یابی الکترونیکی بر کارایی خدمات گردشگری: مطالعه موردی شهر تهران تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیربازارگرایی و بازار یابی الکترونیکی بر کارایی خدمات گردشگری: مطالعه موردی شهر تهران تحت pdf :






تعداد صفحات :29

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق شناخت وتاثیر بازارگرایی وبازار یابابی الکترونیکی بر کارایی خدمات گردشگری در ایران در سال 49 می باشد.روش تحقیق در این مطالعه از نوع توصیفی و همبستگی انتخاب گردید.جامعه آماری ما کل شرکت های گردشگری وآژانسهای گردشگری(تورهای مسافرتی) در کلان شهر تهران بوده و در همین رابطه 131 نفراز مدیران و (روسای سازمان ها و آژانس های توریستی انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد وجهت این مهم، پرسشنامه توزیع و 117 پرسشنامه جمع آوری گردید..روش تجزیه و تحلیل داده هاآمار توصیفی می باشد.نتایج تحقیق نشان دادکه جهت گیری بازارو بازاریابی الکترونیکی از عوامل موثر بر کارایی خدمات گردشگری می باشد.بر اساس یافته های تحقیق می توان گفت که جهت گیری بازار در بخش گردشگری کشور دارای چهار بعد جهت گیریمشتریان جهت گیری رقبا جهت گیری هماهنگی بین وظیفه ای و جهت گیری به فناوری می باشد که این ابعادتاثیر مثبت و معنا داری بر عملکرد وکارایی خدمات گردشگری دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky