توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر تحت pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر تحت pdf :






تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها سعی می کنند با تامین انتظارات مشتریان فراتر از نیاز اولیه و با ایجاد ارتباط بلندمدت دوجانبه و سودآور به تقویت وفاداری مشتریان بپردازند. از طرفی در دنیای رقابتی امروز که نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند به سختی می توان مشتری را با ارایه خدمتی کاملا نو در بلند مدت شگفت زده کرد. با توجه به ذخایر عظیم نفت و گاز در کشور ایران، صنعت پتروشیمی یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی به شمار می رود و طی چندین سال اخیر، توجه به وفاداری مشتریان چشم انداز توسعه جدیدی را برای این صنعت فراهم آورده است. در این مقاله، بر اساس نتایج بدست آمده از یک پروژه تحقیقات میدانی و با هدف شناخت بهتر این مسیر و ارایه راهکار، تلاش شده است عوامل موثر شناسایی،الویت بندی و تحلیل شوند.این عوامل در دو دسته کلی عوامل مربوط به مشتری و عوامل مربوط به خدمات مورد بررسی قرار گرفتند.برای گردآوری اطلاعات مربوط از پرسشنامه ای شامل 21 گویه در مقیاس پنج درجهای لیکرت استفاده شد. جامعه آماری تحقیق رامشتریان شرکت های پتروشیمی استان خوزستان تشکیل می دهند که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای از 384 نفر داده هایتحقیق جمع آوری شد. روایی داده ها با استفاده از نظرات خبرگان و کارشناسان (روایی محتوا) تایید شد، و پایایی آن با آلفای کرونباخ، 938 / 0 محاسبه گردید. نتایج آزمون کلموگروف– اسمیرنوف نشان می دهد داده ها از توزیع نرمال برخوردار نیستند،لذازآزمون همبستگی اسپیرمن و تحلیل واریانس فریدمن برای تحلیل داده ها استفاده شد. یافته های پژوهش میانگین وفاداری مشتریان صنعت پتروشیمی خوزستان را 48 / 3 گزارش می کند که بالاتر از حد متوسط است. نتایج آزمون رگرسیون نیز نشان دهنده تاثیر مثبت و معنادار عوامل رضایت مشتری، اعتماد مشتری، برنامه های وفاداری، ارزش ادراک شده، کیفیت محصولات و شهرت برند بر وفاداری مشتریان در صنعت پتروشیمی می باشد. در نهایت با توجه به ضرایب بتای بدست آمده، اهمیت هر یک از عوامل تحلیل و راهکارهایی متناسب با آن ارایه گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky