توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری کلب و سبکهای شناختی ویتکین و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی دروس زبان ، ریاضی ، فیزیک و شیمی (علوم پایه)دانش آموزان پایه اول دبیرستان word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری کلب و سبکهای شناختی ویتکین و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی دروس زبان ، ریاضی ، فیزیک و شیمی (علوم پایه)دانش آموزان پایه اول دبیرستان word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری کلب و سبکهای شناختی ویتکین و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی دروس زبان ، ریاضی ، فیزیک و شیمی (علوم پایه)دانش آموزان پایه اول دبیرستان word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری کلب و سبکهای شناختی ویتکین و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی دروس زبان ، ریاضی ، فیزیک و شیمی (علوم پایه)دانش آموزان پایه اول دبیرستان word :



تعداد صفحات:2
چکیده:
سبک های یادگیری را می توان یکی از مهمترین سازه های علم روانشناسی تربیتی محسوب کرد . همواره متخصصان ومربیان به دنبال شناسایی عوامل موثر بر این سازه بوده اند تا از این طریق بتوانند بازدهی یادگیری انسان را در محیط هایآموزشی به حداکثر ممکن برسانند. در این رهگذر باید تلاش کرد تا به گونه ای دقیق ، متغیرهای پیش بینی کننده سبک های یادگیری شناسایی شوند تا بتوان شرایط آموزشی را بهسازی نموده و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی را مشاهده نمود.مطالعه حاضر با هدف بررسی رابطه بین سبک های یادگیری (همگرا، واگرا ، جذب کننده و انطباق یابنده) و سبک هایشناختی (مستقل از زمینه و وابسته به زمینه) و پیشرفت تحصیلی دروس علوم پایه (ریاضی، زبان، فیزیک و شیمی) دانش آموزان پایه اول دبیرستان انجام شده است. نوع تحقیق ، کاربردی و روش تحقیق ، توصیفی از نوع همبستگی بودهاست. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان پایه اول دبیرستان شهرستان بابل تشکیل داده اند که از میان آنها 119 نفر از دانش آموزان دختر و پسر انتخاب شدند و به پرسشنامه های پژوهش پاسخ دادند.داده های پژوهش با استفاده ازپرسشنامه های سبک یادگیری کلب و سبک شناختی ویتکین (آزمون شکل های گروهی نهفته) جمع آوری شدند و جهتبررسی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از نمرات پایان ترم آنها در دروس چهار گانه استفاده شده است.داده ها با استفاده از شاخص های آماری نظیر میانگین ، انحراف استاندارد ، واریانس و ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفتند. یافته ها نشان داد که بین وجه های پرسشنامه سبک یادگیری کلب و سبک های شناختی ویتکین و پیشرفت تحصیلی دروس چهارگانه رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. بین سبک یادگیری دختران و پیشرفت تحصیلی در دروس چهارگانه همبستگی مثبت و معن دار وجود دارد اما همبستگی سبک یادگیری با نمرات پسران فقط در درس ریاضی معنا دار بود و با دروس دیگر همبستگی مشاهده نمی شود. نتایج همچنین نشان داد که بین سبکهای شناختی دختران و دروس شیمی و فیزیک و ریاضی همبستگی مثبت و معنادار وجود دارد اما در درس زبان همبستگی مشاهده نشد در مورد پسرانهمبستگی بین سبکهای شناختی و پیشرفت تحصیلی در دروس چهارگانه معنا دار و مثبت بود

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky