توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از مدل لوجیت چندگانه در بررسی تاثیر عوامل حواسپرتی رانندگان در بروز تصادفات درونشهری به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغات در بین این عوامل(مطالعه موردی مشهد) word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از مدل لوجیت چندگانه در بررسی تاثیر عوامل حواسپرتی رانندگان در بروز تصادفات درونشهری به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغات در بین این عوامل(مطالعه موردی مشهد) word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از مدل لوجیت چندگانه در بررسی تاثیر عوامل حواسپرتی رانندگان در بروز تصادفات درونشهری به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغات در بین این عوامل(مطالعه موردی مشهد) word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از مدل لوجیت چندگانه در بررسی تاثیر عوامل حواسپرتی رانندگان در بروز تصادفات درونشهری به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغات در بین این عوامل(مطالعه موردی مشهد) word :






تعداد صفحات :18

چکیده مقاله:

رانندگی زمانی پیچیده تر می شود که عوامل پرت کننده حواس داخل و خارج وسایل نقلیه وجود دارند . شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد عوامل اختلال حواس ریسک رخ دادن تصادف را افزایش می دهند. شواهد اینافزایش ریسک از منابع مختلفی نظیر نظرسنجی، مصاحبه های بیمارستانی و استفاده از شبیه ساز رانندگی به اثبات رسیده است. یکی از عوامل حواس پرتی که اثر آن عامل در بروز تصادفات درونشهری کمتر مورد توجه قرار گرفتهاست تابلوهای تبلیغاتی ثابت کنار جاده ای و تبلیغات بر روی بدنه ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری است. نکته اساسی مطرح در این مساله این است که این تبلیغات محیطی چه اثر سویی دارند و چقدر می توانندخطرآفرین باشند. در مطالعه حاضر با استفاده از پرسشگری از 400 راننده ساکن شهر مشهد که سابقه تصادف داشتند و استفاده از مدل انتخاب چندگانه و تحلیلAHP بر روی اطلاعات بدست آمده، مشخص گردید در بین عوامل موثر در حواس پرتی منجر به تصادفات، صحبت کردن با تلفن همراه با39/5درصد کارکردن باسایرتجهیزات الکتریکی نظیر رادیو، پخشGPS ،CDو...20/4درصد صحبت کردن با سرنشینان حین رانندگی با 11/9درصد خوردن و آشامیدن در حین رانندگی12/8درصد تبلیغات ثابت کنار جاده ای8/4درصد و تبلیغات بر روی بدنه ناوگان حمل و نقل عمومی7/1درصد به ترتیب اولویت وزن گرفتند. همچنین آنالیز حساسیت دینامیک نشان دهنده عامل صحبت کردن با تلفن همراه به عنوان مهم ترین عامل در حواس پرتی راننده و تصادفات و تبلیغ ات بر روی بدنه ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان کم اهمیت ترین عامل شناخته شده است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky