توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در صنعت گردشگری فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در صنعت گردشگری فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در صنعت گردشگری فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در صنعت گردشگری فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:12
چکیده:
دنیای امروز، شاهد تحولات سریع و گسترده ای در ابعاد گوناگون، از جمله تحولاتی که در صنعت گردشگری، به عنوان مهمترین صنعت خدماتی، است. اینک به کمک فناوری جدید به سهولت می توان با جمع آوری داده های مربوط به گردشگر، و با استفاده از داده کاوی آنها، الگوهای مربوط به علایق او را شناسایی کرد. از ابزارهای تسهیل کننده و لازم برای جلب رضایت گردشگران، استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری است که به ارزیابی، طراحی، چگونگی اجرا و پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد. از جمله می توان به مدیریت بازاریابی گردشگری، نقش فناوری اطلاعات در گردشگری، نقش مدیریت ارتباط با مشتری در گردشگری، و جنبه های ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اشاره نمود. بطور کلی تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی عبارتند از مجموع های از ماشینها به نام کامپیوتر- تلفن ها- داده پردازنده ها- ایستگاه های کاری- روبات ها- ماهواره ها- تلویزیون های سی بل و غیره که از طریق نرم افزارها، فعال و عملگر می شوند. در یک جمع بندی کلی اگر فنآوری اطلاعات را مثلثی در نظر بگیریم، سه راس آن را سیستم های اطلاعات ، اتوماسیون اداری و ارتباطات تشکیل و ارتباط این اجزاء به معنای فناوری اطلاعات و ارتباطات است. در میان انواع فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی بی شک مقوله اینترنت و پیشرفت آن در عصر حاضر غیر قابل انکار است و به جرات می توان عنوان کرد که این فناوری نوین به طور کامل با کلیه دانش و علوم بشری و انواع برنامه ریزی هایی که انسان انجام می دهد در هم آمیخته و در حال حاضر جزئی لاینفک از علوم مختلف و جنبه های گوناگون زندگی انسانی شده است. به نحوی که هر علم و دانشی در این دوران خواه نا خواه با کامپیوتر، علوم انفورماتیک و به طور تخصصی اینترنت در هم آمیخته و وسیله نشر- تعلیم- تحقیق و پیشرفت بشر و همچنین همجواری انسان ها با یکدیگر گردیده است. در این مقاله سعی شده است تا با به این موضوع بصورت علمی پرداخته شود و راههای جذب مشتری را از یکنواختی در آورده و با دید نو به این مقوله نگریسته شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky