توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر قابلیت های بازاریابی بر بهبود عملکرد سازمان فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قابلیت های بازاریابی بر بهبود عملکرد سازمان فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر بهبود عملکرد سازمان فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قابلیت های بازاریابی بر بهبود عملکرد سازمان فایل ورد (word) :






تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

امروزه ارایه بهترین عملکرد در زمینه بازاریابی، به اساسی ترین دغدغه مدیران سازمان ها مبدل شده است و مدیران می کوشند تابا بهره گیری از تکنیک های مختلف، به عملکرد برتر دست یابند و در این راستا قابلیت های بازاریابی از عوامل موثر دردستیابی به مزیت رقابتی و عملکرد برتر برای شرکت ها محسوب می شوند . در این زمینه درک دونکته برای نظریه پردازان و مدیران، امری حیاطی شده است: نکته اینکه سازمان برای توسعه فعالیت ها و قابلیت های بازار یابی خود در محیط کسب و کار ایجاد مزیت رقابتی کند ازاین رو به برسی قابلیت های بازاریابی و تاثیر آن بر عملکرد سازمان می پردازد. هدف این مقاله مطالعه بر روی سرمایه های مشهود و نا مشهود سازمان به عنوان قابلیت های بازار یابی است که می توان دریافت این قابلیت ها مجموعه پیچیده دانش ومهارت های جاسازی شده در فرایند سازمان هستند. قابلیت های بازار یابی و عملیاتی می توانند موجب ایجاد مزیت رقابتی شده ومعیار های عملکرد کسب وکار را در ابعاد مالی (شامل: مثل فروش، حاشیه سود، بازگشت سرمایه) و غیر مالی(مثل مشتری گرایی، جهت یابی رقبا، رضایت مشتری، بهره وری بازار و...) بهبود بخشند

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky