مقاله اثرات بکارگیری ضربه گیرهای هیدرولیکی درسامانه حرکتی واگنهای دارای سیستم تعلیق فنر تخت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثرات بکارگیری ضربه گیرهای هیدرولیکی درسامانه حرکتی واگنهای دارای سیستم تعلیق فنر تخت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرات بکارگیری ضربه گیرهای هیدرولیکی درسامانه حرکتی واگنهای دارای سیستم تعلیق فنر تخت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:6
چکیده:
دراین پژوهش به بررسی اثرات نصب وبه کارگیری ضربه گیرهای هیدرولیکی در سامانه حرکتی دارای فنرتخت پرداخته شده است. در بوژیهای H ضربه گیرهای هیدرلیکی در سه راستای طولی (راستای حرکت )، جانبی و راستای دوران حول محور عمود بر سطح خط ودرواگن های دومعوره در راستای دوران محوررعمود بر خط وراستای جانی نصب می گردد بکارگیری این المان درسامانه حرکتی موجب کاهش شتاب جانبی وارد بربدنه واگن ، نیروی جانبی وارد برخط ، شاخص سواری ونیروی دینامیکی عمودی بین چرخ وریل خواهد شد کاهش عوامل ذکرشده افزایش عمر مفید و ناوگان، بهبود سلامت محموله حمل شونده وکاهش خسارت وارد به آن، کاهش هزینه بسته بندیکالا، افزایش ایمنی سیر ، امکان افزایش سرعت وکاهش مصرف سرعت و امکان جذب کالاهای با ارزش بالا جهت حمل درراه آهن را در پیخواهد داشت.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0