توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد pdf :

مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1387 در دانشکده فنی دانشگاه تبریز از صفحه 43 تا 49 منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اندرکنش چرخ و ریل
مقاله تحلیل دینامیکی
مقاله سیستم قطار شهری
مقاله ایمنی
مقاله خروج از خط
مقاله سایش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پارامتر شیب عرضی نشیمنگاه ریل که جهت حرکت مناسب چرخ به ریل اعمال می گردد، به طور مستقیم در رفتار اندرکنش دینامیکی خط – قطار تاثیر می گذارد. در این مقاله، مطالعه پارامتریکی جهت بررسی تاثیر این پارامتر هندسی در رفتار دینامیکی اندرکنش چرخ – ریل ارایه شده است. برای این منظور و با برداشت پارامترهای هندسی در یک دال خط واقعی اجرا شده، تحلیل های دینامیکی پیچیده ای با استفاده از نرم افزار ADAMS/RAIL، صورت گرفته است. اندازه گیری های موردنیاز توسط ماشین اندازه گیر KRAB برداشت شده و بر مبنای آن سطوح ایمنی و سرویس دهی کنترل شده است. نتایج تحلیل در محدوده سرعت بهره برداری خطوط قطار شهری نشان می دهد که عدم کنترل شیب عرضی نشیمنگاه ریل نسبت به سطح مطلوب آن، تاثیر بالایی را بر تشدید ضریب خروج از خط (حدود 18 درصد) و نیروهای دینامیکی افقی (بعضا تا 17 درصد) دارا بوده و افزایش سایش شدید ریل (تا 18 درصد) را به همراه دارد، در عین حال نیروهای دینامیکی قائم و شاخص ایمنی به لحاظ افزایش احتمال خروج از خط نگران کننده نبوده و در محدوده مجاز آیین نامه ای قرار می گیرند. مقایسه نتایج تحلیل در سرعت های بهره برداری و طراحی نیز نشان دهنده تاثیر قابل توجه افزایش سرعت در تشدید نیروهای دینامیکی قائم (تا 13 درصد) و شاخص خروج از خط (تا 8 درصد) است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky