مقایسه های سیستماتیک تفکیک DNA ارگانیسمهای اصلاح شده ژنتیکی و تصفیه توسط نانوذرات مغناطیسی با کارکرد دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه های سیستماتیک تفکیک DNA ارگانیسمهای اصلاح شده ژنتیکی و تصفیه توسط نانوذرات مغناطیسی با کارکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه های سیستماتیک تفکیک DNA ارگانیسمهای اصلاح شده ژنتیکی و تصفیه توسط نانوذرات مغناطیسی با کارکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

بخشی از متن مقایسه های سیستماتیک تفکیک DNA ارگانیسمهای اصلاح شده ژنتیکی و تصفیه توسط نانوذرات مغناطیسی با کارکرد :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده مقایسه های سیستماتیک تفکیک DNA ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی و تصفیه توسط نانوذرات مغناطیسی با کارکرد مختلف، در قالب فایل word و در حجم 14 صفحه، همراه با pdf اصل مقاله به زبان انگلیسی.

تعداد صفحات انگلیسی 16 صفحه (4210 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 14 صفحه

عنوان انگلیسی مقاله:

Systematic comparisons of genetically modified organism DNA separation and purification by various functional magnetic nanoparticles

سال چاپ:2012

محل انتشار:

International Journal of Food Science and Technology 2012, 47, 910–917

بخشی از ترجمه:

استخراج DNA، همیشه یک گام مهم و کلیدی در زمینه تحلیل زیستی برای تشخیص اسید نوکلئیک هدف است. روش استخراج آلی مبتنی بر حلال رایج، سمی و وقت گیر میباشد. در این کار، ما یک مطالعه سیستماتیک از نانوذرات مغناطیسی (MNPs) را به عنوان پروب برای استخراج DNA ژنومی گیاهان GMO گزارش نمودیم. نانوذرات مغناطیسی مختلف با سطح عاملدار با قطر قابل کنترل برای استخراج DNA از گیاهان GMO به طور مستقیم برای تشخیص استفاده شده است. مقایسه سیستماتیک نتایج به دست آمده در شرایط مختلف نشان داده که کربوکسیل تغییر یافته از نانوذرات مغناطیسی با قطر کوچکتر برای استخراج DNA ژنومی مناسبتر هستند.