توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد شرکت و سایت eBay و انواع سرویس‌ها و خدمان آن در word دارای 88 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد شرکت و سایت eBay و انواع سرویس‌ها و خدمان آن در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه تحقیق در مورد شرکت و سایت eBay و انواع سرویس‌ها و خدمان آن در word

چکیده
فصل اول: طرح و کلیات پژوهش
1-1- مقدمه  
1-2- بیان مسئله 
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش
1-4- اهداف تحقیق
1-4-1- اهداف اصلی تحقیق
1-4-2- اهداف فرعی تحقیق
1-5- فرضیات پژوهش
1-6- لغات و اصطلاحات تحقیق
1-6-1- بازاریابی
1-6-2- فناوری اطلاعات
1-6-3- بازاریابی اینترنتی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
2-1- مبانی نظری تحقیق- تاریخچه فناوری اطلاعات و بازاریابی اینترنتی
2-1-1- دنیای ماشین
2-1-2- اطلاعات و ارتباطات 
2-1-3- تاریخچه اینترنت

2-1-4- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران 
2-1-5- تاریخچه بازاریابی اینترنتی 
2-2- چهارچوب نظری تحقیق
2-2-1- چالش¬های بازاریابی الکترونیکی در عصر دیجیتال
2-2-2- نظریات دانشمندان در مورد بازاریابی اینترنتی
2-3- چرخه بازاریابی الکترونیکی 
2-3-1- مزایای طرح بازاریابی
2-3-2- استراتژی های بازاریابی الکترونیکی
2-3-2-1- بازاریابی زنجیره-ای
2-3-2-2- بازاریابی ویروسی
2-3-2-3- بازاریابی از طریق پست الکترونیکی
2-3-3- مدل هفت آی
2-4- نقش کاربرد فناوری اطلاعات در تبلیغات بازاریابی
2-4-1- نقش IT در بازاریابی
2-4-1-1-IT  و بخش بازاریابی در سازمان
2-4-2-IT  و ماهیت بازاریابی
2-4-3- تغییرات در وضعیت متغیرهای آمیخته بازاریابی
2-4-4- تغییرات در ماهیت و استفاده از اطلاعات بازاریابی
2-4-5- تغییرات در ساختار و اندازه بخش بازاریابی
2-4-6- تمرین بازاریابی انفرادی
2-5- تصمیم‌گیری مدیریتی بر روی IT 
2-6- اهمیت اطلاعات در تبلیغات و بازاریابی
2-7- سهم فناوری‌در بازاریابی تبلیغات37
2-8- نقش تجارت الکترونیک در فروشگاه¬های بزرگ اینترنتی
2-8-1- اطلاعات کلی در مورد شرکت eBay
2-8-2- آمارهایی در مورد eBay
2-8-3- انواع سرویس‌ها در eBay
2-8-4- حراجی الکترونیکی
2-8-4- 1- انواع حراجی
2-8-4-2- روش برگزاری حراجی در eBay
2-8-5- سرویس نظرات و راهنمایی¬های eBay
2-8-6- سیستم شهرت اعتبار در eBay
2-8-8- شرکت‌های زیر مجموعه eBay 
2-8-9- کارهای آتی
2-9- پیشینه پژوهش
فصل سوم: روش انجام تحقیق
3-1- روش انجام پژوهش
3-2- ابزار گردآوری تحقیق
3-2-1- فیش
3-2-2- جدول و فرم
3-2-3- پرسشنامه استخراج اطلاعات
3-3- فرضیات
3-3-1- فرضیه های این تحقیق
3-4- تعیین روائی روش جمع آوری اطلاعات
3-5- تعیین پایائی روش جمع آوری اطلاعات 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
4-1- مقدمه
4-2- فرضیه اول: وجود رابطه بین گسترش فناوری اطلاعات در عرصه بازاریابی و فروش کالاها در اینترنت
4-2-1- فاکتورهای موفقیت در واسطه‌گری الکترونیکی
4-2-2-  فعالیت‌هایی که توسط واسطه‌ها انجام می‌شود
4-2-2-1- بهره گیری مصرف کننده از خدمات واسطه‌ها
4-2-2-1-1- جستجو و ارزیابی
4-2-2-1-2- ارزیابی نیازها و جور کردن محصول
4-2-2-1-3- مدیریت ریسک مشتری
4-2-2-1-4- توزیع محصول
4-2-3- بهره گیری تولیدکننده از خدمات واسطه‌ها
4-2-3-1- انتشار اطلاعات محصول
4-2-3-2- اثر خرید
4-2-3-3- تهیه اطلاعات در خصوص مشتریان
4-2-3-4- مدیریت ریسک تولیدکننده
4-2-4- تأثیر فناوری اطلاعات بر واسطه‌گری
4-3- فرضیه دوم: وجود رابطه بین گسترش فناوری اطلاعات و تبلیغات کالاها در اینترنت و ایجاد بازارهای اینترنتی 
4-4- فرضیه سوم: وجود رابطه بین گسترش بازاریابی نوین به وسیله اینترنت و تبلیغات فروش کالاها با مدت زمان کمتر
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- نتیجه گیری
5-2- پیشنهادات
منابع و مآخذ

 

بخشی از منابع و مراجع پروژه تحقیق در مورد شرکت و سایت eBay و انواع سرویس‌ها و خدمان آن در word
1- خداداد حسینی، حمید. فتحی، سعید.، بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی: نقش فناوری‎های پیشرفته اطلاعات و ارتباطات در تغییر ماهیت بازاریابی و تبلیغات، فصلنامه پژوهش¬های ارتباطی ، سال نهم، شماره 29، 1386.
2- کاتلر، فیلیپ. رضائی¬نژاد، عبدالرضا.، کاتلر در مدیریت بازار، چاپ چهارم، انتشارات فرهنگی فرا، 1391.
3- Miller, M., Absolute Beginner"s Guide to eBay, Fourth Edition, s.l. : Que, 2006.
4- eBay, eBay Corporation Official Web Site. eBay Electronic Auctions & Stores, http://www.ebay.com.
5- Wikipedia, Online Encyclopedia, 2007, 2008.
6- PayP, PayPal Electronic Banking And Accounts. Using Credit Cards Securely, http://PayPal.com, 2008.
7-  شاوردی، تهمینه.، نقش فناوری اطلاعات در تبلیغات و بازاریابی، چهارمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن، 1382. 
8- وست وود، جان. احمدی، علیرضا. فرزین مهر، فرناز.، چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم، چاپ دوم، انتشارات مبلغان، 1389.
9- زیمن، سرجیو. قربانلو، سینا.، پایان عصر بازاریابی سنتی، چاپ چهارم، انتشارات مبلغان، 1387.
10- عزیزی، شهریار. میرحسینی، حسین. تأثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی، ماهنامه تدبیر ، سال پانزدهم، شماره 149، 1383.
11- صرافی زاده ، اصغر. علی پناهی ، علی.، سیستم¬های اطلاعات مدیریت ، چاپ دوم، موسسه انتشاراتی میر، 1381.
12- بختائی، امیر. گلچین فر، شادی.، کلینیک بازاریابی و تحقیقات ، ماهنامه تدبیر ، سال هفدهم، شماره ???، 1385.
13- Bagchi, S. Tulskie, B. , E – Business models : integrating learning from Strategy Development Experience & Empirical Research, Annual international conference of the Strategic management society, 2000.
14- Komenar, M., Electronic Marketing , Johnwiley & Sons , Inc., 1997.
15- WWW.Emarketingway.ir
16- براون، ارنست. زنجانی، محمد.، زمینه تكنولوژی، ارزیابی تكنولوژی برای استفاده مدیران، سازمان مدیریت صنعتی، ???9.
17- ظهوری، قاسم، كاربرد روش¬های تحقیق علوم اجتماعی در مدیریت، موسسه انتشارایی میر، ????.
18- هیل، میکل. نوکاریزی، محسن.، تأثیر اطلاعات بر جامعه، بررسی ماهیت، ارزش و کاربرد اطلاعات، انتشارات چاپار، 1381.
19- محسنی،‌ منوچهر.، جامعه‌شناسی جامعه اطلاعاتی، انتشارات دیدار، 1381.
20- متولی، کاظم.، روابط عمومی و تبلیغات، چاپ اول. انتشارات بهجت، 1372.
21- محمدیان، محمود.، مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، چاپ اول، انتشارات حروفیه، 1379.
22- میر حسینی، سید حسین.، تبلیغات اینترنتی، ماهنامه تدبیر، سال پانزدهم، شماره 148، 1383.
23-Allen,E., Fjermestad,J, E-Commerce Marketingstrategies, Logestics Information Management, Vol.14, No.112, 2001, PP:14-23.
24-Chanaron,J.J., Jolly,D., Soderquist,K. Technological Management: a Tentative Research Agenda, Int. J. Echnology Management, Vol.23, No.6, 2002, PP:618-629.
25-Chircu,M., Kauffman,J., Impact Of Electronic Commerce On Optimal Market Structure, Workshop On Digitization Of

 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

پروژه word, دانلود سورس با word, سیستم با word, مدیریت به زبان word, با word, پروژه دانشجویی, به زبان word, در word, سیستم تحت word, دانلود پروژه با فایل ورد (word), پروژه فایل ورد (word), سورس پروژه به زبان word, با فایل ورد (word), پروژه فایل ورد (word), به زبان فایل ورد (word), در فایل ورد (word), سیستم تحت فایل ورد (word), دانلود پروژه با word, پروژه به زبان فایل ورد (word), دانلود با s4, سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky