توضیحات

پروژه نمودار er آهن فروشی یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های نمودار er آهن فروشی تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار نمودار er آهن فروشی یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه نمودار er آهن فروشی قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

امکانات و محتویات پروژه

سورس کامل پروژه در ای آر به همراه فایل اجرایی محتوای اصلی
یک فایل آموزشی شامل نحوه اجرای پروژه، نحوه دسترسی به سورس کد پروژه و طریقه باز کردن پایگاه داده و مشاهده جداول می باشد که به صورت رایگان ارائه می گردد روش اجرا

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

پروژه ER آهن فروشی در sql, دانلود سورس آهن فروشی در sql با ER, سیستم آهن فروشی در sql با ER, مدیریت آهن فروشی در sql به زبان ER, آهن فروشی در sql با ER, پروژه دانشجویی آهن فروشی در sql, آهن فروشی در sql به زبان ER, آهن فروشی در sql در ER, سیستم آهن فروشی در sql تحت ER, دانلود پروژه آهن فروشی در sql با ای آر, پروژه ای آر آهن فروشی در sql, سورس پروژه آهن فروشی در sql به زبان ER, آهن فروشی در sql با ای آر, پروژه ای آر آهن فروشی در sql, آهن فروشی در sql به زبان ای آر, آهن فروشی در sql در ای آر, سیستم آهن فروشی در sql تحت ای آر, دانلود پروژه آهن فروشی در sql با ER, پروژه آهن فروشی در sql به زبان ای آر, دانلود آهن فروشی در sql با s4, سایت پروژه ER, دانلود پروژه ER, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky