توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل اختلاط سیال غیر نیوتنی درون اکسترودر تزریق پلاستیک بر پایه تئوری آشوب دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل اختلاط سیال غیر نیوتنی درون اکسترودر تزریق پلاستیک بر پایه تئوری آشوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اختلاط سیال غیر نیوتنی درون اکسترودر تزریق پلاستیک بر پایه تئوری آشوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل اختلاط سیال غیر نیوتنی درون اکسترودر تزریق پلاستیک بر پایه تئوری آشوب :

تعداد صفحات:24

چکیده:

در این مقاله با مدل سازی اکسترودر تزریق پلاستیک، اختلاط مذاب پلیمری بر پایه تئوری آشوب و بصورت سه بعدی مورد بررسی قرار می گیرد. سیال درون اکسترودر غیر نیوتنی می باشد و بر اساس رابطه Cross-WLF مدل می گردد. ابتدا میدان جریان سیال، بطور سه بعدی و دائمی درون مدل اکسترودر نامتقارن با استفاده از روش المان محدود (FEM) حل می گردد. سپس با تحلیل لاگرانژی جریان و ردگیری ذرات، می توان مسیر انتشار ذرات را ترسیم نمود. مسیر انتشار ذرات با انتگرال گیری عددی از میدان سرعت جریان به دست می آید. سه بعدی بودن سیال به همراه نامتقارنی در مسیر اطراف اسکترودر، سبب آشوبناک شدن اختلاط و افزایش بازدهی آن می گردد.
به محاسبه نرخ محلی کشیدگی و تاشدگی می توان افزایش سطوح تماس المان های سیال با یکدیگر و در نتیجه افزایش بازدهی اختلاط را نشان داد. بررسی اثر افزایش نامتقارنی در اختلاط آشوبناک را نیز می توان با مقایسه مدل مدل نامتقارن اول با مدل نامتقارن دوم بررسی نمود. این افزایش نامتقارنی سبب تغییر در موقعیت منیفلدهای پایدار و ناپایدار درون جریان و تغییر الگوی جریان آشوبناک و مقادیر کشیدگی می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky