توضیحات

پروژه بانک اطلاعاتی پایگاه داده انبار داری و فروش در Power Designer که با پاور دیزاینر ( Power Designer ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول پایگاه داده پایگاه داده انبار داری و فروش در Power Designer تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل Power Designer رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

پروژه دارای دیاگرام هایی مانند زیر می باشد :

  • Physical Data Model یا همان PDM
  • Conceptual Data Model یا همان دیاگرام CMD
  • Object Oriented Modeling یا همان دیاگرام OOM
  • و سایر دیاگرام ها

بانک اطلاعاتی پایگاه داده انبار داری و فروش در Power Designer یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

امکانات و محتویات پروژه

سورس کامل پروژه در پاور دیزاینر به همراه فایل اجرایی محتوای اصلی
شامل 50 صفحه داکیومنت تایپ شده به صورت فایل ورد حاوی مقدمه، تاریخچه و توضیحات خط به خط پروژه و... می باشد داکیومنت
یک فایل آموزشی شامل نحوه اجرای پروژه، نحوه دسترسی به سورس کد پروژه و طریقه باز کردن پایگاه داده و مشاهده جداول می باشد که به صورت رایگان ارائه می گردد روش اجرا

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

پروژه Power Designer پایگاه داده انبار داری و فروش, دانلود سورس پایگاه داده انبار داری و فروش با Power Designer, سیستم پایگاه داده انبار داری و فروش با Power Designer, مدیریت پایگاه داده انبار داری و فروش به زبان Power Designer, پایگاه داده انبار داری و فروش با Power Designer, پروژه دانشجویی پایگاه داده انبار داری و فروش, پایگاه داده انبار داری و فروش به زبان Power Designer, پایگاه داده انبار داری و فروش در Power Designer, سیستم پایگاه داده انبار داری و فروش تحت Power Designer, دانلود پروژه پایگاه داده انبار داری و فروش با پاور دیزاینر, پروژه پاور دیزاینر پایگاه داده انبار داری و فروش, سورس پروژه پایگاه داده انبار داری و فروش به زبان Power Designer, پایگاه داده انبار داری و فروش با پاور دیزاینر, پروژه پاور دیزاینر پایگاه داده انبار داری و فروش, پایگاه داده انبار داری و فروش به زبان پاور دیزاینر, پایگاه داده انبار داری و فروش در پاور دیزاینر, سیستم پایگاه داده انبار داری و فروش تحت پاور دیزاینر, دانلود پروژه پایگاه داده انبار داری و فروش با Power Designer, پروژه پایگاه داده انبار داری و فروش به زبان پاور دیزاینر, دانلود پایگاه داده انبار داری و فروش با s4, سایت پروژه Power Designer, دانلود پروژه Power Designer, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky