توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتقای کارآیی بودجه ریزی عملیاتی با انتخاب نماینده معیارهای عملکردی : کاربرد نظریه مدلسازی رابطه خاکستری (GRA) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتقای کارآیی بودجه ریزی عملیاتی با انتخاب نماینده معیارهای عملکردی : کاربرد نظریه مدلسازی رابطه خاکستری (GRA)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتقای کارآیی بودجه ریزی عملیاتی با انتخاب نماینده معیارهای عملکردی : کاربرد نظریه مدلسازی رابطه خاکستری (GRA)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتقای کارآیی بودجه ریزی عملیاتی با انتخاب نماینده معیارهای عملکردی : کاربرد نظریه مدلسازی رابطه خاکستری (GRA) :

تعداد صفحات:11

چکیده:

بودجه ریزی عملیاتی رویکردی برای تدوین برنامه بودجه است که با روش های سنتی تفاوت های اساسی دارد. در رویکرد عملیاتی بودجه ریزی برای تعیین نحوه هزینه کرد وجوه از اهداف و پروژه های اصلی دستگاه استفاده می شود . لذا، تعیین و استفاده از معیارهای عملکردی دستگاه ها (به عنوان مبنای حصول به اهدا ف) ویژگی متفاوت بودجه ریزی عملیاتی است . کارایی و امکان پذیری استفاده از این رویکرد در سازمان ها مورد توجه خاص است . تعداد زیاد معیارهای ارزیابی عملکرد، باعث افزایش حجم اطلاعات مورد نیاز برای بودجه ریزی عملیاتی شده است . این امر از یک طرف هزینه گردآوری اطلاعات را افزایش و اثربخشی این رویکرد را کاهش داده و از طرف دیگر در مواردی که اطلاعات کافی در اختیار نیست کاربرد این رویکرد را غیر ممکن ساخته است. لذا، برای جلوگیری از اندازه گیری مکرر معیارها (دوباره کاری و مشابه کاری) با انتخاب معیارهای عملکردی نماینده می توان کارایی و امکان پذیری استفاده از این رویکرد را افزایش داد. اخیراً کاربرد تئوری رابطه خاکستر ی برای انتخاب معیارهای عملکردی نماینده مورد توجه بسیار بوده است. در تئوری مدل سازی رابطه خاکستری بسیاری محدودیتهای رگرسیون شکسته شده و رویکردی نو برای تعیین معیارهای عملکردی پیش روی پژوهش گران گذاشته است . در این مقاله سعی شده است ضمن معرفی الگوی مدل سازی خاکستری، برای اولین بار کاربردهای آن در انتخاب معیارهای نماینده برای افزایش اثربخشی و امکان پذیری بودجه ریزی عملیاتی بحث شود .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky