توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انداز گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از مدل ترکیبی AHP و TOPSIS فازی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انداز گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از مدل ترکیبی AHP و TOPSIS فازی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انداز گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از مدل ترکیبی AHP و TOPSIS فازی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انداز گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از مدل ترکیبی AHP و TOPSIS فازی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک) :



تعداد صفحات:9
چکیده:
یک زنجیره ی تامین منعطف باید پاسخگوی تغییرات بازار و نیازهای مشتری باشد تا بتواند در بازار رقابتی مشتریان را جذب نماید، از اینرو اندازه گیری میزان انعطاف پذیری یک زنجیره کمک شایانی به مدیران در جهت برطرف کردن کمبودها و افزایش مزیت های رقابتی می نماید. در این مقاله، برای اندازه گیری انعطاف پذیری زنجیره ی تامین از یک مدل جامع استفاده شده است که شامل چهار بعد انعطاف پذیری منبع یابی، سیستم تولیدی، توزیع و سیستم اطلاعاتی می باشد. در این مدل برای تعیین وزن ابعاد و زیر ابعاد اندازه گیری انعطاف پذیری از روش AHP فازی و برای رتبه بندی زنجیره های تامین بر اساس شاخص های انعطاف پذیری از TOPSIS فازی استفاده شده است. از مدل پیشنهادی برای اندازه گیری انعطاف پذیری پنج زنجیره تامین در صنعت پوشاک استفاده شده است. نتایج حاصل از پیاده سازی مدل پیشنهادی برای اندازه گیری انعطاف پذیری نشان می دهد که این مدل در عمل کارایی خوبی دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky