توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله الگوریتم شاخه و کران برای مسأله انتخاب و زمان بندی با در نظر گرفتن منابع تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر و بازگشت های وابسته به زمان دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوریتم شاخه و کران برای مسأله انتخاب و زمان بندی با در نظر گرفتن منابع تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر و بازگشت های وابسته به زمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوریتم شاخه و کران برای مسأله انتخاب و زمان بندی با در نظر گرفتن منابع تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر و بازگشت های وابسته به زمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوریتم شاخه و کران برای مسأله انتخاب و زمان بندی با در نظر گرفتن منابع تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر و بازگشت های وابسته به زمان :



تعداد صفحات:10
چکیده:
در این مقاله، به بررسی مساله ی انتخاب و زمان بندی پروژه با در نظر گرفتن منابع تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر و بازگشت های وابسته به زمان پرداخته می شود. این وضعیت در مواقعی اتفاق می افتد که سازمان با توجه به محدودیت منابع و زمان و روابط پیش نیازی، به دنبال انتخاب تعدادی از پروژه ها برای اجرا و سپس زمان بندی پروژه های انتخاب شده می باشد، تا میزان سود حاصل از این انتخاب ها را حداکثر سازد. فرض می شود که بازگشت های مالی پروژه به زمان اتمام آن حساس هستند. ابتدا مدل ریاضی برای این مساله ارائه می شود. پس از مدل ریاضی، به ارائه ی یک الگوریتم شاخه و کران براساس الگوریتم شمارشی برای حل این نوع مسائل پرداخته می شود. این الگوریتم با قوانین عمق پیمایی بهبود داده شده است. سپس با مثالی کارایی و عملکرد الگوریتم شاخه و کران نمایش داده می شود. در نهایت به بررسی نتایج محاسباتی مدل و الگوریتم پرداخته می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky