توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد شاخص های ژئوشیمیایی برای تشخیص گرانیتوئیدهای مولد از عقیم، مثال موردی بررسی پتانسیل کانی سازی قلع دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد شاخص های ژئوشیمیایی برای تشخیص گرانیتوئیدهای مولد از عقیم، مثال موردی بررسی پتانسیل کانی سازی قلع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد شاخص های ژئوشیمیایی برای تشخیص گرانیتوئیدهای مولد از عقیم، مثال موردی بررسی پتانسیل کانی سازی قلع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد شاخص های ژئوشیمیایی برای تشخیص گرانیتوئیدهای مولد از عقیم، مثال موردی بررسی پتانسیل کانی سازی قلع :



تعداد صفحات:6
چکیده:
روش لیتوژئوشیمیایی چند عنصری می تواند منجر به یافتن مبنایی برای مطالعه گرانیت ها بر پایه تحولات زمین شناسیو ژئوشیمیایی گردد. توده های گرانیتوئیدی که تمرکزهایی از عناصر اقتصادی را به همراه دارند عمدتا الگوی ژئوشیمیاییخاصی را نمایش می دهند که شناخت این الگوها امکان تشخیص واحدهای بارور از عقیم را فراهم می سازد. در این مقالهبا ارائه دو مثال موردی تشخیص گرانیت های بارور از عقیم برای پتانسیل کانی سازی قلع مورد بررسی قرار می گیرد.برای تشخیص توان کانی سازی گرانیت ها می توان گفت اغلب گرانیت هایی که متحمل فعالیت های پس ماگمایی نشدهاند جزو گرانیت های عقیم به شمار می روند. با توجه به مثال موردی پتانسیل کانی سازی قلع، به نظر می رسد که یکگرانیت با مقدار قلع بالا لزوما اقتصادی نمی باشد. چون مقداری زیادی از قلع در بیوتیت یا بصورت اشکال غیر اقتصادیدیگر تمرکز یافته است. قلع ممکن است به صورت جانشینی به جای عناصر مشخصی چون آهن و منیزیم در برخی ازکانیها مانند بیوتیت،گارنت ومگنتیت یافت شود. در این مقاله همچنین مهمترین شاخص های ژئوشیمیایی جهتتشخیص گرانیتوئیدهای قلع دار معرفی می شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky