توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کیفیت خدما ترسانی سازمان اتوبوسرانی شهرکرمان بااستفاده ازمدل سروکوال دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کیفیت خدما ترسانی سازمان اتوبوسرانی شهرکرمان بااستفاده ازمدل سروکوال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کیفیت خدما ترسانی سازمان اتوبوسرانی شهرکرمان بااستفاده ازمدل سروکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کیفیت خدما ترسانی سازمان اتوبوسرانی شهرکرمان بااستفاده ازمدل سروکوال :



تعداد صفحات:14
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی نحوه کیفیت خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان با استفاده ازمدل سروکوال می باشد . بدین منظور نمونه ای به حجم 150 نفر از شهروندان شهر کرمان که از خدماتاتوبوسرانی بهره می برند انتخاب شدند و به پرسشنامه انتظارات و ادراکات سروکوال پاسخ دادند .نتایج تحقیق نشان داد که بین انتظارات و ادراکات مشتریان سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان در ابعاد ملموسات،اعتماد، همدلیو پاسخگویی تفاوت معنی داری وجود دارد و این نتایج نشان می دهد که سازمان مذکور نتوانسته است در این موارد به تقاضای مشتریان خویش پاسخ گوید و نیازهای آنان را برآورده سازد . با توجه به شرایط رقابتی امروزو اهمیت خدمات برتر و کیفیت خدمت رسانی به مشتری، به نظر می رسد این ساز مان نتواند مشتریان سابق خود را نگه داردو همچنین در به دست آوردن مشتریان جدید نیز موفق نخواهد بود و در نتیجه سودآوریسازمان نیز در پی نخواهد بود . تنها بعد اطمینان است که توانسته است مورد رضایت شهروندان واقع شود و در این بعد سازمان مطابق با انتظارات مشتریان خویش عمل کرده است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky