مقاله بررسی کیفیت خدما ترسانی سازمان اتوبوسرانی شهرکرمان بااستفاده ازمدل سروکوال دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی کیفیت خدما ترسانی سازمان اتوبوسرانی شهرکرمان بااستفاده ازمدل سروکوال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کیفیت خدما ترسانی سازمان اتوبوسرانی شهرکرمان بااستفاده ازمدل سروکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:14
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی نحوه کیفیت خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان با استفاده ازمدل سروکوال می باشد . بدین منظور نمونه ای به حجم 150 نفر از شهروندان شهر کرمان که از خدماتاتوبوسرانی بهره می برند انتخاب شدند و به پرسشنامه انتظارات و ادراکات سروکوال پاسخ دادند .نتایج تحقیق نشان داد که بین انتظارات و ادراکات مشتریان سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان در ابعاد ملموسات،اعتماد، همدلیو پاسخگویی تفاوت معنی داری وجود دارد و این نتایج نشان می دهد که سازمان مذکور نتوانسته است در این موارد به تقاضای مشتریان خویش پاسخ گوید و نیازهای آنان را برآورده سازد . با توجه به شرایط رقابتی امروزو اهمیت خدمات برتر و کیفیت خدمت رسانی به مشتری، به نظر می رسد این ساز مان نتواند مشتریان سابق خود را نگه داردو همچنین در به دست آوردن مشتریان جدید نیز موفق نخواهد بود و در نتیجه سودآوریسازمان نیز در پی نخواهد بود . تنها بعد اطمینان است که توانسته است مورد رضایت شهروندان واقع شود و در این بعد سازمان مطابق با انتظارات مشتریان خویش عمل کرده است
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0