توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مبانی نظام اعتباری دارای 154 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مبانی نظام اعتباری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

پیشگفتار
مفهوم نظام اعتباری
در تعریف نظام اعتباری عبارتست از مجموعه‌ای از اصول و قواعد وضوابط در ارتاط ارگانیكو بهم پیوسته با یكدیگر و در راستای هدف یا اهداف مشخص. بر این اساس نظام اعبتاری سالم و كارآ، نظام اقتصادی نابسامان و نامطلوب رامتحول و كارا نموده و بالعكس نظام اعتباری ناسالم، نظام اقتصادی مطلوب را به بحران و تباهی می‌كشاند.
بعلاوه نظام بانكی و اعتباری تحت تاثیر نظام اقتصادی دارای جهت و گرایش مصرفی و یا تولیدی می‌باشد. و از طریق جلب و جذب منابع و اعطای آن اثرات مهمی بر حجم و نوع فعالیت‌های اقتصادی و تنظیم روابط فی مابین بخش‌های اقتصادی دارید. به همین لحاظ دولت‌ها از طریق اتخاذ سیاست‌های پولی و اعتباری در جهت حقق اهداف و سیاست‌های اقتصادی مبادرت می‌نمایند.
تخصیص منابع:
اعطای تسهیلات بخش مهمی از عملیات هر بانك را شامل می‌شود كه از لحاظ اقتصادی حائز اهمیت می‌باشد درواقع رشد و توسعه اقتصادی بدون افزایش كمی عامل سرمایه، ممكن نیست و چون برای همه اشخاص مقدور نمی‌باشد كه در تمامی مراحل فعالیتهای خود از امكانات و منابع مالی شخصی خود جهت تأمین نیازهای موجود استفاده نمایند، لذا ناگزیر به بانك‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری روی می‌آورند.
بانك‌ها با عملیات اعتباری خود موجبات انتقال منابع را از اشخاصی كه مستقمیا مایل و یا قادر به مشاركت در ف عالیت‌های اقتصادی نمی‌باشند، به اشخاصی كه جهت انجام امور اقتصادی نیازمند به سرمایه می‌باشند فراهم می‌سازد كه این امر موجب افایش تولید و ایجاد اشتغال در جامعه می‌شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky